Forums  ›  Vraag & Antwoord  ›  Vraag & Antwoord

kletsen dicht vandaag ?

2

Advertise here!!

15.09.20090 likes
ow bon dus als klets gewoon open is heb je minder tyd voor je kids?

ik ben niet verslaafd maar vind het gewoon af en toe ff gezellig op kletsen te kijken en te dollen en ik kan begrijpen dat mensen die alleen zijn het gewoon gezellig vinden op klets en dat dit voor somigen ff een uitlaatklep is, niks mis mee he ,en zie velen ingelogd staan dus ben niet de enige gek die komt kijken of klets toch niet stiekum weer open is hahahahaha
15.09.20090 likes
ja verslaafd is ook voor mij een groot woord
maar ik vind wel dat ze dit moeste zette op de homepage is wel onduidelijk nou dat hij dicht is vandaag
15.09.20090 likes
de bezetting van de moderators is niet zoals het gewenst is mayflower gr Visser
15.09.20090 likes
Denk dat eerder de animo van de modjes er niet meer zo is zoals voorheen .
Ik zie toch wel de hele dag door dat er wel verschillende modjes wel ingelogd zijn geweest vandaag.
15.09.20090 likes
ze moeten maar weer eens als modje met elkaar op stap gaan met aanhang hebben ze meer gedaan en de room wel open houden voor geregistreerde gr Visser

Advertise here!!

15.09.20090 likes
petra, ja wat zal ik er over zeggen, mij maakt het niet uit als kletsen een keertje niet open is, ik ben er toch al niet zoveel meer omdat ik het ten eerste heel druk heb, en ten tweede ik momenteel voor andere dingen kies. Maar goed als jij nu de conclusie wil trekken dat ik er anders niet ben voor mijn kids, moet jij dat weten. Maar heel veel mensen hier weten dat ik altijd als ik er al ben om 15.15 stop omdat ik dan met mijn kids thee ga drinken. Maar sorry als het verkeerd over is gekomen, maar vind jou conclusie over mij niet helemaal terecht.......................en jij zou dat moeten weten
16.09.20090 likes
bon was niet verkeerd bedoeld maar je schreef zelf ik kan mijn tyd nu anders benuten ........denk dat jij het dan iets verkeerd hebt opgeschreven maar zo kwam het wel op mij over meid
16.09.20090 likes
Mei? waar heb je de sleutel van dit onderwerp?
16.09.20090 likes
lieve petra,

okey, gewoon een misverstand dus, ik ben hier al niet zoveel meer, en ik probeerde alleen maar duidelijk te maken dat ik niet iedere dag op kletsen zit, of even op forum, en gisteren wilde ik even komen chatten voor de gezelligheid inderdaad, maar was dus gesloten en had ik dus tijd om andere dingen te doen. Maar dat zijn dus keuzes die je maakt, maar ik begrijp je wel en nogmaals sorry. Mijn kinderen en man zijn mijn alles dus als ik moet kiezen voor kletsen of mijn gezin, kies ik toch voor mijn gezin. Maar we begrijpen elkaar wel denk ik maar hebben elkaar even te letterlijk opgevat. Ik wens je een fijne dag toe, dikke kuss en knufff ook voor Ron. Hoe is het met hem? Hebben jullie de scan al gehad, of is dat volgende week?
2

Adverteer hier