Citeren05.04.20070 likes
l.d= lekker ding
r.w.e.d.=roos wil engels drop
dikke kussssssss peetje
r.w.e.d.=roos wil engels drop
dikke kussssssss peetje
Advertise here!! |
Citeren05.04.20070 likes l.d= lekker ding
r.w.e.d.=roos wil engels drop dikke kussssssss peetje |
Citeren05.04.20070 likes humzzzzz dat gaat je toch niet hier neer zette
|
Citeren05.04.20070 likes nee waar dan op google
|
Citeren05.04.20070 likes ffsch= even scheiten
vd=val dood sjojb=sla je op je bek werk=wat een rot kop sla=groenten wesd=wat een suffe dag . |
Citeren05.04.20070 likes EN NU op zijn west vlaams haaaaaa
verstoa je gie = versta jij mien= mij ik zien kiek ut brugge= ik ben kiek uit brugge taloore= bord ferschette=vork seule=emmer poepen=neuken kletsekop = éne zonder haar schaverdien= schaatsen smoren=roken nol=hol &gat toote=muil vrievre = vijver puit = kikker sjakosse= handtas sutjien=beha oenderbroek= onderbroek boj = trui rienk= ring assepot=asbak voaze=vaas klappen=spreken zieng=zing kieken=kijken spriengen= springen rien = rijden kwielen=kwijlen verslokken=verslikken peins=denk kabba= boodschappentas sigrette=sigaret puupe=pijp zuugen=zuigen keikop=stijfkop scheur je klooten= rot op oet je muulle= hou je mond kruupt in je nest= kruip in je bed k'goan me schippe ofkuusen= ik ben weg haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa kiek Bollaert Carine |
Advertise here!! |
Citeren06.04.20070 likes das toch geen taal
|
Citeren06.04.20070 likes hahah zal hier mee naar prisma toe gaan om een wordenboek ta maken:P ahah Rick |
Citeren06.04.20070 likes imho - in my humble opinion zie je veel op ict fora, zoals die van Tweakers..t blijven lieve ventjes, die ict-ers
Zyxxxx |
Citeren07.04.20070 likes miss = misschien
|