Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

kinderpartytje 10 jaar

1

Advertise here!!

Citeren26.03.20090 likes
xena word 10 en wil een partytje geven voor meisjes en jongens.
de kindjes uit haar klas geven slaapfeestjes gaan zwemmen of bowlen en dat soort dingen. maar dit wil ik niet

heeft iemand nog leuke tips wat je kan gaan doen.
Citeren26.03.20090 likes
wat ik als erg leuk ervaren heb met mijn zoontjes was een kookfeestje, zelf dingen in elkaar zetten en dan later als 5 gangendiner op te eten. Was zeer geslaagt, daar kwamen ook meisjes en jongens en iedereen vond het zeer geslaagt. Succes, dikke kuss en knufffffffffff
Citeren26.03.20090 likes
ja daar zat ik ook aan te denken maar hoe doe je dat met het koken zelf ??
Citeren26.03.20090 likes
mrammm, wij zijn naar een slijterij bij ons geweest en daar zit een kookstudio bij in, maar ze hebben zelf soep gemaakt, dus alle groente en zo zelf snijden. Kleine pizzaatjes die ze zelf gingen maken, soepballetjes, slavinkjes, ijs, en ze hebben zelf appeltaartjes gemaakt die ze meekregen toen ze naar huis gingen. Zelf patat gemaakt, dus aardappels schillen en toen door ze patat snijder, maar je kan het natuurlijk naar je eigen invullen als je het thuis zou willen doen. Maar ze gingen gewoon 2 aan 2 verschillende gerechten maken, en het was echt heel leuk. Ik heb het nu 2 keer gedaan en de reacties waren echt heel leuk, zowel de jongens als de meisjes. Veel succes
Citeren26.03.20090 likes
heb ze laten lasergame ook erg leuk en zelf hoef je niks te doen altijd prettig :D :P

Advertise here!!

Citeren26.03.20090 likes
ok je hoeft niks te doen maar vind het wel erg duur. en dat heb ik er toch echt niet voor over
Citeren26.03.20090 likes
Wat misschien ook wel leuk is...weet dat nog dat ik zelf 10 werd dat me moeder toen een speurtocht had gedaan in de buurt was heel leuk toen en dan daarna spelletje of een film opzette die ze dan kunnen kijken ?? dat misschien een idee
Citeren26.03.20090 likes
mram ik ben hier is met de jongste naar de kinderboerderij geweest en ik had een huifkartocht besproken dat vonden ze best leuk, ten eerste al al die beetsen op die kinderboerderij daarna die huifkartocht toen we trug kwamen stonden de poffertjes klaar.
Citeren26.03.20090 likes
leuk carin hoor t al was reuze gezellig, poffertjes mmmmm lkkr mag ik een vorkje mee prikken hihihi

Citeren27.03.20090 likes
huifkar toch is erg leuk. maar helaas hier in de buurt heb je dat niet

1

Adverteer hier