14.11.20050 likes
hoi,
weet iemand waar ze nog kunstkerstbomen verkopen met van dat sneeuw erop? zo'n dikke laag?
groetjes
weet iemand waar ze nog kunstkerstbomen verkopen met van dat sneeuw erop? zo'n dikke laag?
groetjes
Advertise here!! |
14.11.20050 likes hoi,
weet iemand waar ze nog kunstkerstbomen verkopen met van dat sneeuw erop? zo'n dikke laag? groetjes |
14.11.20050 likes ik denk bij de intratuin wel en verder weet iknie!!
kuss kirsten! |
15.11.20050 likes volgens mij moet je die sneeuw er zelf opdoen
is wel heel mooi groetjes marie |
16.11.20050 likes nou, je hebt van die bomen waar de sneeuw er al op zit. en die willen we graag. vorig jaar zag je ze heel veel maar dit jaar nog niet gezien helaas ![]() |
16.11.20050 likes is misschien dit jaar geen mode ? iedere jaar is het wel anders !!!
maar je kunt als ze er niet zijn dit jaar zelf erop spuiten. vrolijke kerstfeest, nootje |
Advertise here!! |
26.11.20050 likes Ben vanmorgen naar het tuincentrum grweest,en heb ze niet gezien.
groetjes linda |
02.12.20050 likes waarvoor doe je nie gewoon wat marie segt?? is tog leuk?? allen gaat wel smelten als ie binnen staat hihihih!
kussie kirsten! |
02.12.20050 likes erg waterige kerst hahahhh
nootje.... |
02.12.20050 likes met een paraplu onder de kerstboom kan ook gezellig zijn |
02.12.20050 likes Neeeeeeeee, Shir...whhahhahaa het enigste wat er onder de kerstboom moet zijn, zijn kadootjes.
En zo'n trein die rond de stam van de boom rijdt!!!!! Heb ik elk jaar nog hier (vinden Zelda, Zora en Yoshi ook geweldig whahaaaa) het mooiste moment vind ik van een kerstboom om s'morgens op blote voetjes naar beneden te gaan, terwijl het buiten nog donker is, en dan alleen de kerstboom aan....mhhhhhhh...en dan op de achtergrond mijn favoriete kerstnummer:"Carol of the bells" van The Vienna Boys Choir!!!!!!!..... Kusssssssss, Jacootje... |