|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten ken je dat? dat gevoel dat je in bed ligt en je jezelf steeds kleiner voelt worden, je verdwijnt helemaal in je matras om er vervolgens weer uit te groeien, opgeblazen te worden, dat alleen je ahnd heel groot dan alleen je hooft, dan heel je lichaam en dan weer heel nietig en klein...
ik blijf er zo bang van worden, het voelt zo onprettig aan en weetje ik denk dan welleens: ben ik gek ofsow?
maar wat is gek dan?
kussss kirsten! |
Anonymous Undefined 65739 berichten ken je dat gevoel dat je niet bij je self bent?
dat je jezelf van een afstandje bekijkt, alsof je iemand anders bent
je lichaam zien , en zelf lijk je verderop te staan kijken ernaar!
ik vind het eng, en raar...
kusss kirsten! |
Anonymous Undefined 65739 berichten Dat ken ik zeker Kirsten, dat eerste gevoel wat je beschrijft, in je eerste post dus, dat heb ik al sinds kind zijnde en heb ik nu nog als ik supervermoeid ben en ga slapen.
Als ik mijn ogen dan dicht doe "zie" ik alles heeeeel ver weg, maar toch ook weer heel dichtbij, het lijkt alsof ik heel groot ben in een kleine omgeving, of heeel klein in een grote omgeving....
Waar het aan ligt weet ik niet, het zal wel iets in de hersenen zijn, lijkt me zo?
~~~x~x~x~~~ Jaco~~~x~x~x~~~ |
Anonymous Undefined 65739 berichten hersens? hmm vage gevalentjes sijn dat dan maar hoor, ik sal se eens porberen te maken dan hihihih!
als ik weet hoe dat moet hoor je het hihihi!
kuss kirsten!
( ben melig dus sla onsin uit...) |
Anonymous Undefined 65739 berichten En ken je dat gevoel Kirsten, dat je het idee hebt dat je midden in de nacht iemand je naam hoort roepen? Dat had ik een paar dagen geleden.....is niet fijn hoor!!!! Je anwoordt dan terug met een "Jaaa?" maar je krijgt niets terug, omdat er, in mijn geval bv dus, niemand is die je terug beantwoordt....
Of dat ik vorige week droomde dat er iemand de trap op kwam lopen, en de deur van mijn slaapkamer opende, maar door de duisternis zag ik niet wat, of wie het was, en tegen de tijd dat die "persoon" bij me was, werd ik wakker....badend in het zweet...
Jaco XXX |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten dat eerste ken ik seker wel jaco, maar je moet proberen het niet niet fijn te vinden maar er achter te komen wat (wie) het is,en vooral rustig blijven en je er niet aan ergeren is echt niet nodig...
en de tweede je droom, hmm ik denk dat iedereen weleens soiets heeft gedroomt, teminste ik ook... wat ik altijd doe met dromen probeer er achter te komen waarom je iets droomt, want dromen heb je niet voor niks!
kussie kirsten! |
Anonymous Undefined 65739 berichten ?
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Hmm dat eerste wat je zegt Kirsten...heb ik ook als ik erg moe ben en me ontspan. Het voelt dan alsof je door je bed heen zakt..of zweeft, met als verschil dat je door te kijken wel merkt niet te bewegen. Ik heb er veel over nagedacht en volgens mij zit t zo: door je heel erg te ontspannen wordt je lichaam zich bewust van de gevoelszenuwen in de huid op je rug en benen enz. Hierdoor merk je dat je lichaam zijn gewicht verdeeld over het matras.. dit merken gaat geleidelijk, daardoor lijkt het alsof je zakt terwijl je in feite alleen maar meer bewust wordt van het contact met je bed. Na een paar minuten "zak" je voor je gevoel niet meer, heb jij dat ook?
Kusss, Ronnie |
Anonymous Undefined 65739 berichten |
Anonymous Undefined 65739 berichten ha zyx thanks voor je reactie, weetje mischien heb je wel gelijk, alleen is het bij mij met in me matras verdrinken en er dan weer bovenuit zwegen, het gevoel dat ik zelf kleiner wordt en daarna heel groot( opgebalzen), helaas stopt dat niet met een paar minuten, amar ik zal er eens op letten wat jij zecht zyx!
kuss kirsten! |
|