Forums  ›  Vraag & Antwoord  ›  Vraag & Antwoord

kben ten einde raad

1

Advertise here!!

07.07.20050 likes
eey,,
kben onlangs mn lief verloren,, hij had nog een ander achter mijn rug!! daarom maakte hij het uit ik weet geen raad meer en zoek een ander al denk ik dat ik zeker nooit iemand zal vinden wat denken jullie hiervan??
ps: kben 13 en kom uit leuven stuur een mailtje als j wil
princess_sylviej@hotmail.com
08.07.20050 likes
erg voor je dat het uit is maar waarvoor wil je meteen un andere hebben je bent pas 13 hoor!!! ik ben nu 16 en heb nog nooit egt un vriendje gehad duz waarom wil je dat persee?? iksnap het niet!!!
kuss kirsten!
08.07.20050 likes
Ben het niet vaak met Kirsten eens , maar nu wel. Je bent 13 jaar, je moet van je jeugd genieten en niet denken dat je overschiet of zo, er zijn jongens genoeg. En over tijdje ben je je ex al weer vergeten, dat slijt van zelf.
08.07.20050 likes
eey kirsten en nilis ksnap jullie wel maar ik vind het niemeer leuk!! kzag hem gewoon kwenie oe graag!! en dan laat ie me ineens vallen, al mn vriendinne hebbe een lief, een echt lief en kword daardoor soms aan de kant gezet kvind dit gwn niemeer leuk!!
08.07.20050 likes
heyyyyyyy vrijgezel
helaas moet ik kirsten en nilis gelijk geven je ben nog zoo jong geniet lekker van het leven er komen nog vriendjes genoeg op je pad denk ik tja en dat al je vriendinnen een vriendje hebben is mss soms niet leuk voor je maar ook dat komt allemaal wel weer goed meid geniet eerst ff van je jeugd groetjes van shirley

Advertise here!!

08.07.20050 likes
kweet kvoel me al stukken beter door jullie raad bedankt!!
08.07.20050 likes
alsjeblieft en heey je moet er niet overin in sitten dat al je vriendinnen wel un liefje hebben so is dat bij mij ook maar dat geeft jij komt tog ook ooit weer iemand tegen waar je van gaat houden egt waar!! so denk ik er owk over ik ben self 3 jaar ouder dan jou en ik heb nog nooit egt un vriendje gehad tuurluk lijkt me ook wel leuk maar liefde moet vanself komen en daar moet je niet naat opsoek gaaa dan wordt het minder mooi!! kiss kirsten!!!

p.s. jah nilis ik seg nog weleens goeie dingen hoor hihi!!!
08.07.20050 likes
je bent nog veel te jong om jou al vast te binden profiteer zo lang mogelijk van jou vrijheid, profiteer van het leven, geniet er van!!!!!
08.07.20050 likes
keej dalton
08.07.20050 likes
dikke knuffel.............

wonderfull

1

Adverteer hier