Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

kan nie in de chat

1

Advertise here!!

Citeren23.02.20060 likes
grrr gemeen ik kan nie meer in de chat komen want heb java nie geinstalleerd, en dat kan ik owk niet self doen heb ik de regten nie voor op de pc ofsow!!! en kan het owk nie aan me vader vragen!! hoop dat ik er straks wel weer in kan! blijf ut maar gewoon proberen!!
kuss kirsten!
Citeren23.02.20060 likes
ooo heel jammer kirsten zodra ik mss een oplossing weet hoor je het gelijk kuus shirley
Citeren23.02.20060 likes
dankje shirley!!! hoop dat ik er iets op ga vinden jah want dit is saai!!!
daar sit ik dan bijna al 2 uur agter de pc en het enigste wat ik hebgedaan is paar dingetjes in het forum hier geset te hebben 1 meeltje verstuurd en hooguit 10minuten op msn beetje gepraat over niks!!! en verder heel leuk naar het beeldschrem lopen staren! gaap!!!
Citeren23.02.20060 likes
ja kan ik begrijpen kirsten maar helaas zoiezo kan je er niet op zonder java dacht ik we zullen wel zien kusssss shirley
Citeren23.02.20060 likes
http://www.java.com/nl/download/index.jsp

Advertise here!!

Citeren23.02.20060 likes
heel lief waters dankje , alleen heeft kirsten het probleem dat dr pa het moet doen

groetjes shirley
Citeren23.02.20060 likes
ze heeft toch zeker java nodig voor al die edukatieve java spellen op het net?
Citeren24.02.20060 likes
inderdaad gewoon naar die link toe gaan...installeren en woppa
Citeren24.02.20060 likes
dankje waters! maar dat doet hij bij mij owk al niet krijg ik nameluk foutmelding maar ben nog ff van alles aan ut proberen, moet me ooit togh lukken he!
kuss kirsten!
Citeren25.02.20060 likes
lalalalaaalllaaa jah owk vandaag nog alleen in ut forum hihihih!!! maarre jullie helpen me helemaal geweldig hoor!! gaat me vast nog wel lukken om ut uns keer te instaleerd te krijgen!!!
idd geval al super bedankt he shirley en renate!!!
enne jah dan nog maar ff lekkr door ut forum dwalen en de laatste 10 mintuten van de film: dirty dancing blijven herhalen( dat verveelt nooit!!!!)
dikke kuss kirsten!!!

1

Adverteer hier