Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

kan iemand mij helpen met informatie verzamelen??

1

Advertise here!!

16.10.20050 likes
hoi,

ik wil samen met mijn vriend over een aantal jaren de dierenwinkel van zijn ouders gaan overnemen. maar ik kan niet vinden wat voor opleidingen je ervoor nodig hebt. en of er avondopleidingen voor zijn. zou iemand kunnen helpen met het zoeken van de informatie daarvoor?

alvast bedankt.

kusss bar
16.10.20050 likes
denk dat je detailhandel nodig hebt
groetjes marie
16.10.20050 likes
Zijn jou vriend en zijn ouders niet de juiste personen om jou te helpen?
16.10.20050 likes
beste bar mijn moeder heeft n ruitersportzaak gehad dat valt idd onder de detailhandel en heeft daar toen n management cursus voor moeten doen die ging over parfumerieen maar moest ze toen hebben maar geloof dat dat er nu af is verder zal ik even aan iemand vragen die drie dierenspeciaalzaken heeft wat voor papieren die heeft maar je kan ook altijd vrijblijvende info vragen bij de k.v.k kost niets die kunnen je er alles over vertellen ik hoop dat t lukt voor je veel suc6 groetjes renate
16.10.20050 likes
je moet gewoon de kamer van koophandel bellen die vertellen je alles
doei doei

Advertise here!!

16.10.20050 likes
oke bedankt allemaal. als er verder nog informatie weten hoor ik het graag

renate, van jou hoop ik nog te horen als je het hebt gevraagd.

kusss bar
16.10.20050 likes
hoi hoi,

nu moet ik zeggen, ik kan niks vinden op kvk. ik weet ook eigenlijk niet waar ik op moet zoeken bij kvk. weten jullie dit?? mijn schoonouders zeggen namelijk dat er geen opleiding voor nodig is. maar ik wil wel graag wete wat er allemaal bij komt kijken

kusss bar
17.10.20050 likes
niemand die me helpt?????
18.10.20050 likes
jawel hoor...typ eens in: "dierenwinkel beginnen" op google

pats boem, meteen bovenaan zie je een forum waar je vragen kunt stellen!

pacco
18.10.20050 likes
ja bar ik had het kunnen weten pacco heeft voor bijna alles een oplossing

1

Adverteer hier