Forums  ›  Vraag & Antwoord  ›  Suggesties/opmerkingen

joy gaat stoppen als moderator

1

Advertise here!!

Citeren15.07.20080 likes
hallo allemaal
helaas moet ik gaan stoppen als moderator
maar heb daar hele goede prive redenen voor
ik blijf [url=.]www.kletsen.com[/url] de beste chat site van de wereld vinden
jullie zijn een leuk gezellig stelletje chatterswaar je erg mee kan lachen
en ik zal er zeker op zijn tijd nog eens zijn als gast allemaal kussies en lebbers en smakkerts ( spetter spetter )
xxxxx joy xxxxx
Citeren15.07.20080 likes
xxx joy xxx
Citeren15.07.20080 likes
jammer dat het van korte duur was joy , ik zie je vast weer op scroll
Citeren15.07.20080 likes
jammer Joy je deed het goed altijd vriendelijk woord maar als je het stokkie eens overgeeft aan Anniek kusssssssss knuffffffffff

Visser
Citeren15.07.20080 likes
kuss Joy en bedankt
xxx Babs

Advertise here!!

Citeren15.07.20080 likes
lieve joy,

jammer dat je gaat stoppen maar je zal er een goede reden voor hebben,ik heb altijd heel veel lol met je gehad,dikke kusss en knuffff Bonn
Ik hoop je nog een keer te spreken
Citeren15.07.20080 likes
lieve joy

bedankt je was er altijd voor me als ik je vroeg, of je stelde zelf het zelf voor (in de periode van mijn zwangerschap)

dikke kuss en hoop idd je nog te spreken op de chat !!!!!!!

liefs wonderke
Citeren15.07.20080 likes
joy

je was een lieve, vriendelijke moderator en je nam als het iemand niet ging altijd over zoals wonder ook zegt ... ik vind je toppie in je tijd als moderator en ook zo als je op scroll bent kan je lachen... maar begrijp het ook dat je wil stoppen... je komt nog maar langs en anders vind je mij wel...

visser, ik neem het stokkie niet over, daar heb ik mijn redenen voor, maar ik kom zo ook wel hoor. een reden is en dat weet je ook ik voel mij niet zo goed in mijn vel en dat is niet goed voor een moderator, vind ik
Citeren15.07.20080 likes
ben aan het dollen Anniek ken je me nou nog niet jij krijgt het veel te druk om nieuw Belgische kabinet te vormen Visser
Citeren15.07.20080 likes
Jammer dat je gaat stoppen
maar spreek je vast nog wel is op de scroll

Dikke kussssssssssss

1

Adverteer hier