Citeren09.11.20060 likes
gefeliciteerd mrammmm, het klinkt gek maar zelfs een gebroken ruggewervel is nu goed nieuws

Advertise here!! |
Citeren09.11.20060 likes gefeliciteerd mrammmm, het klinkt gek maar zelfs een gebroken ruggewervel is nu goed nieuws ![]() |
Citeren09.11.20060 likes das heel goed nieuws mram, wens hem het allerbeste en veel beterschap.
groetjes en kussss |
Citeren22.11.20060 likes moet toch terug komen op me jippie gevoel. er zijn bij me vader wel kankercellen gevonden . we gaan dus de molen in. ziekte van kahler. had er nog nooit van gehoord. |
Citeren22.11.20060 likes Lieve mrammetje,
Ik wil jouw en je familie langs deze weg in ieder geval heel erg veel sterkte wensen met de zware periode die jullie waarschijnlijk weer te wachten staan. Meid we zullen er voor je zijn,al is het maar voor een luisterend oor. Wat is de zikete van kahler,heb ik inderdaad ook nooit van gehoord. Kuss en knufffffff Bonn |
Citeren23.11.20060 likes tis een leukemie verwante kanker soort. waar geen genezing voor bestaat |
Advertise here!! |
Citeren23.11.20060 likes tjee mram wat erg meid we wensen jouw en jouw familie heel veel sterkte en meid in gedachten zijn we bij jouw
dikke kussssssss ron en peetje |
Citeren23.11.20060 likes Das een vreselijke domper he, van jippie naar .... nouja helemaal naar beneden dus.Wens jullie sterkte en tevens een vette knuffffffffffffffffffffffffff van ons
Groetjes Nice en Tess xXx |
Citeren23.11.20060 likes ow ![]() Mrammetje heel veel sterkte en met je gezinnetje, en met marcel! knufffff |
Citeren23.11.20060 likes mram, heel veel sterkte en kracht toegewenst
dikke knuffffffff anais |
Citeren23.11.20060 likes hoi meis
ik kreeg het dan al eerder van je te horen he maar wil je nog een keer langs deze weg je heel veel sterkte en kracht toe wensen en je weet het ik ben er ook voor je hoor dus je weet me te vinden kusssssssssssss van je zussie(internetzussie dan he) |