Forums  ›  Gedichten  ›  Liefdesgedichten

jij was belangrijk voor mij

Advertise here!!

Citeren27.07.20080 likes
jij was mij leven.jij was mij mij geluk.nu is alles stuk.weg is mij geluk .weg is mij lach op mij gezicht.vraag iemand aan mij gaat het goed dan knik ik ja alsof het zo moet.een echte clown ben ik met altijd een lach op m,n gezicht .maar van binnen huil ik.niemand die dat ziet.niemand die dat eerder wist.dan nu jij omdat jij dit leest.ik ben nog nooit zo ongelukkig geweest.ik weet misschien pak ik het verkeerd aan.en zou ik mij verdriet moeten tonnen.
Citeren27.07.20080 likes
lieve sissy,

ik herken me sow erg in jouw gedicht!

en masker voor je gezicht, niemand kan je echte verdriet sien!

maa reigelijk doe je daar jeself niets ten goede mee, en ga je je alleen nog maar slechter voelen , want zo heb je nooit iemand die een arm om je heen kan slaan of laten merken: ik ben er voor je!

ik zit selfs alweer bijna un jaar in dagtherapie( 3 dagen per week)

ben opgenomen geweest, en daarvoor heel lang ambulante hulp gehad!

ik ben er oo knog lang niet, maar wat i kwil seggen soek hulp!!!

ga naa je huisarts die kan je doorverwijsen so nodig!

ik heb inmiddels al veel geleerd van me thrapien en kan me daar nu langsaamaan wat kwetsbaa ropstellen soms!

tegenover mensen in me omgeving nog zo goed als niet, daa ris mijn masker voor!

maar dat is owk niet erg een masker hebben kan goed sij nals je hem maar niet altijd en overal op hebt!

kus kirsten
Citeren06.08.20080 likes
when I close my eyes,I think of you....When I dream,I dream of you.......When I wake up I hope I can say.......I LOVE YOU only to you....xxxxxxx
Citeren07.08.20080 likes
Hoi Sissy,
Laat je geluk niet van een ander afhangen,zoek het in jezelf,kijk vooruit!

Adverteer hier