Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

jeugdsentiment

1

Advertise here!!

Citeren06.07.20060 likes
hebben jullie dat nu ook door die wuppies. zo maar ineens weer last van jeugdsentiment.

wat doet jouw nou herinneren aan je jeugd ???
Citeren06.07.20060 likes
hey mram,

heb die wuppies net ontdekt : hadden we niet in frankrijk, hé !

goede herinneringen aan mijn jeugd zijn muziek, de zee, en aan mijn oma denken ; slechte herinneringen : mijn broer en mijn vader...

kussssss van dodo1976
Citeren06.07.20060 likes
hahhaha beetje laat dodo wuppies bestaan al 30 jaar of zo
Citeren06.07.20060 likes
mss mram,

maar hadden we in frankrijk niet, en ben pas 8 jaar in nederland ! ;)

kussssss
Citeren06.07.20060 likes
oh dus voor franse les kan ik me bij jouw inschrijven ???

Advertise here!!

Citeren06.07.20060 likes
ja mram, als je wilt !! ahahah

kusss
Citeren06.07.20060 likes
.................
Citeren06.07.20060 likes
Mijn mooiste jeugdherinnering is mijn zwemcarriere. Was veel trainen maar echt een hele toffe tijd.
Citeren06.07.20060 likes
Herrineringen aan mijn jeugd?...oei hmmm...Ik zal maar niet alles opnoemen, lijkt me wel zo verstandig, maar iig een paar die wel kunnen:

- Opgegroeid tussen mijn broer en mijn 2 zussen en hun muziek, die ik nog steeds gaaf vind.
- Vissen met mijn vader op zondagmiddag bij de vliegbasis.
- Alleen op mijn slaapkamer, bouwmodellen van enge dingen in elkaar lijmen en ze schilderen.
- Denkende dat ik kon vliegen en vieze drankjes maken en die opdrinken, in de hoop dat ik vleermuis zou worden hahahaha
- Op vakantie in voormalig Joegoslavie met de hele familie
- Pinkeltje boeken lezen in bed hihi

etc. etc.

Jaco
Citeren06.07.20060 likes
ik bedoelde alleem maar iest van een wuppie of een herinnering aan een film of zo . krijg hier hele levens verhalen te horen hahahhaha maar dat vind ik ook wel erg leuk

een herinnering van mij is dat ik met mijn ouders aan het vissen was bij het oranje kanaal in drente en dat ik weer eens niet wou luisteren. ( was toen een jaar of 4) en in het water gleed. me vader heeft me eerst een paar keer koppie onder laten gaan en toen er uit gehaald me op de motorkap van de auto gezet en me uit gekleed heb staan brullen , niet omdat ik half verzopen was maar omdat ik in me blootje stond. ik brulde maar mama doek halen

1

Adverteer hier