Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

je tattoo,s laten zien of andere dingen !

Advertise here!!

Citeren02.01.20090 likes
jaco is zo'n beetje van de zelfde leeftijd als ik, ik denk dat hij heel goed weet waar hij mee bezig is/was, misschien iets meer posts van hem lezen
Citeren03.01.20090 likes
inderdaad Carin,jaco is oud en wijs genoeg om daar zijn beslissingen in te nemen,en ik mis hem enorm,dikke kusssss en knufff voor hem als hij dit toevallig nog een keer mocht lezen en voor jou Carin,en bij deze nog de allerbeste wensen voor het jaar 2009 met heel veel geluk,liefde en gezondheid
Citeren25.04.20090 likes
en hier is die van destiny haha
Citeren25.04.20090 likes
hey hallo,

ik heb door hoe ik nu een foto er op kan zetten maar ik weet nog niet hoe ik er 2 op krijg of ik moet het zo doen groetjes van destiny en een dikke kuzzzzzzzzzzzzzz
Citeren26.04.20090 likes
dit is mijn enkel ....... een heel mooi pootje he

Advertise here!!

Citeren24.05.20090 likes

tattoo van nootje , deze is nog niet af

groetjes shirley

we kletsen.com
Citeren30.05.20090 likes
de tattoos van visser
Citeren30.05.20090 likes
dank je Carin en op tatoo 2 staat onderin Ajax ruim 35 jaar dat deze tatoo's er op mijn armen staan nu blijven nog redelijk in conditie
Citeren03.06.20090 likes
Gaaf Visser. Hier hou ik echt van. Ondanks de jaartjes die ze er al zitten. Doet me echt denken aan de tijd dat ik van tattoos begon te houden. Echt het traditionele oude "troep". Weet je nog waar ze gemaakt zijn visser?
Citeren03.06.20090 likes
de zeemeermin zijstraat van de zeedijk in Amsterdam en adelaar met ajax er onder bij tatoo jack in Rotterdan en de prijs toen allebei 25 gulden kom daar nu nog eens om

Adverteer hier