|
|
|
pacco Undefined 538 berichten lieve cats,
een vader die niets geeft om zijn kind(eren) is door en door slecht!
eigen vlees en bloed kan en mag je nooit verwaarlozen...al zou ik aan de andere kant van de wereld wonen, mijn kinderen zijn en blijven mijn kinderen!
geef jij hem maar extra aandacht en liefde!
kusssssssss
pacco |
superster6 Undefined 120 berichten Proficiat met jouw vyfjarige dochter pacco,geniet er maar met volle teugen van kusses en groetjes marina superster6 |
Anonymous Undefined 65739 berichten lieve pacco,
Zoals jij zegt, een vader die niets geeft om zijn kinderen is door en door
slecht. Ik hoop dan ook dat hij hier heel veel spijt van zal krijgen, en dat
het dan te laat is. Dat het dan ook niet meer hoeft voor mijn zoon.
het verdriet en de pijn wat je een kind hiermee aandoet, zou heel erg gestraft moeten worden. Ik hoop dat hij zijn straf nog krijgt!!!
groetjes cats
Van mij zal mijn zoon alle liefde van de wereld krijgen, geen partner
die mij van mijn zoon vandaan houdt. |
Anonymous Undefined 65739 berichten Bryan is mijn everything.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!
mama Cats |
Anonymous Undefined 65739 berichten lieve cats
mijn dochter word 17 dalijk toen ze 9 was ben ik gaan scheiden sinds een half jaar is het zo erg dat ze dr telefoon uitlaat omdat ze dr pa niet wil horen die slechte vaders zijn altijd te laat het is alleen maar te hopen dat de kinderen dat vroeg tijdig in zien en soms gaat dat met heel veel pijn ten koste van jou maar op den duur zien ze pas echt hoe pa is /was
hele lieve groetjes van shirley xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx |
|
pacco Undefined 538 berichten maar lieve dames,
neem van mij aan...ik weet niet wat mijn toekomst gaat brengen...soms is die zeker, soms ook heel onzeker...
maar ik weet ??n ding heel zeker, mijn twee lieverds, daisy en jara zijn mijn alles, al moet ik naar de hel en terug...geen probleem!
ik hou van ze en zal altijd van ze blijven houden en mijn liefde en steun hebben ze!!!
pappa's die dat niet doen, dat zijn geen pappa's en mogen zich ook niet zo noemen...
dikke kus,
pacco |
Anonymous Undefined 65739 berichten ik vind dit heel fijn om te lezen pacco ,zo zijn er helaas niet velen , je bent een top kerel wat mij betrefd (ps ik heb zelf een kennis die zo goed is voor zn kind dat ze nu bij pa woond en niet bij ma  zo kan het dus ook nog) |
Anonymous Undefined 65739 berichten ja shir, zo kan het ook!!! pfffffffffffffffffffffffffffffffff |
Anonymous Undefined 65739 berichten fijn om te lezen dat iedereen voor Pacco op de bres springt. Heb zelf een ex die zeer bij de kids betrokken is. Tussen de weekenden door komt hij langs om bij zn kids te zijn (alles in goed overleg). Hij heeft nu zelfs bij zn baas maandagochtend extra vrij gevraagd zodat dan zn kids bij hem kunnen blijven slapen en kan hij ze naar school brengen. Top, kan niet anders zeggen. Die papa's zijn er ook!!! We weten allebei, scheiden is erg maar we proberen t voor de kids zo makkelijk mogelijk te maken. |
Anonymous Undefined 65739 berichten idd joy je probeert dat toch maar jammer genoeg werk dat niet altijd lieve groetjes van shirley |
|