|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten ik stel vast dat er hier nu hokjes werden gecreeerd voor iedereen ,
wat de zin daarvan is ontgaat me helemaal , en ik maar denken dat we hier allemaal gelijk waren , niet dus blijkbaar , heb er al op gereageerd , maar bljkbaar mag dit tegenwoordig ook al niet meer , want na 1 minuut was het al verwijderd .
Tja , ben es benieuwd hoe land dit er zal op staan
elvis |
Timberland Undefined 2690 berichten elvis goed kijken staat er nog steeds op hoor  doe mij maar in het hokje "sarcastische pedaalemmer"
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Hoi Elvis,
Ben het helemaal met je eens. Zo krijg je een soort van hokjesvorming. Van mij hoeft dit niet. Als je wilt kijken wie er meeste berichtjes hier neer zet, kun je ook bij statistieken kijken.
groetjes,
Nice |
vrouwtje_46 Undefined 842 berichten elvis ben het met je eens maar deze dame laat zich in geen enkel hokje plaatsen  xxx peetje |
Anonymous Undefined 65739 berichten ha ik vind het wel grappig staan, alleen vanogtend was ik nog gevorderde en nu ben ik hobbyist??? weet geneens wat het woord betekent hihihi!
kuss kirsten! |
|
kip31 Undefined 680 berichten en volgens mij ben ik nog een groentje  maarre ik kan de humor er wel van inzien |
kip31 Undefined 680 berichten ow vanmorgen nog een groentje en nu al gevorderd, kijk das nou een promotie, haha |
espasa Undefined 1894 berichten ja kirsten... misschien teveel gehobbied t weekeind.....??? |
Anonymous Undefined 65739 berichten maakt mij niet uit..........al zetten ze Jan L** bij mijn naam..
wat maakt het uit..
|
Timberland Undefined 2690 berichten nou, de brandweer maakt alles uit zuur en jou naam Jan L** ... dat is toch eigenlijk je echte naam?
|
|