Forums  ›  Gedichten  ›  Rouw en trieste gedichten
 

in 2 mnd 5x ziekenhuis

Advertise here!!

Citeren21.02.20210 likes

gaat nu zijn tol eisen ,ben ziek ,afhankelijk v anderen ,mijn man ,mijn dochter heeft verdriet ,mijn zoon word anders stiller ,klachten worden nog niet erg minder ,sochtends zwaar hoofdpijn ,en lijk dr p wel zo wankel ,ben nu echt ziek ....waarom ik .....vraag ik me soms aan god af ,afhankelijk ,kan nergens alleen heen....mag niet fietsen,tjah lopen ,met mijn man ,

marjo kamp
Citeren21.02.20210 likes

heey jo

het is niet allemaal makkelijk wat je door moet maken  en ook niet voor je fam maar blijf praten met elkaar  als ze willen huilen laten huilen jij zelf ook natuurlijk  probber het beste er uit te halen al kunnen wij dat makkelijk zeggen .

ik denk dat iedereen het denkt waarom ik als ze iets krijgen   {had ik ook toen ik mijn cva had gekregen in 2012 gelukkig heel erg goed uitgekomen } denk voor uit want met die vraag kom je niet verder  niemand weet waarom .

fijn dat het vrijdag is goed gegaan

veel strekte en beterschap kus

hes {corina}

Citeren21.02.20211 likes

thxs corina vdaag gewandeld ,maar poeh hey wat valt dat tegen ,vvorig jaar liep ik nog normaal en nu lijk ik dokter p wel wigggel waggel ,wel f lekker naar buiten heerlijk ,maar valt vies tegen .......dank je lvrd blijf positief ,en hoop houden en genieten ,heb een kanjer v een man ,kus knuf v marjo 

marjo kamp

Adverteer hier