02.07.20050 likes
ik zoek een persoon
Advertise here!! |
02.07.20050 likes ik zoek een persoon |
02.07.20050 likes ik zoek, ja wie zou ik zoeken. Degene die ik zoek weet dat best wel.
Als je er nog over praten wilt is dat oke. Hoor ik niets meer is het over en sluiten kus cats |
02.07.20050 likes Lieve Cats....ik zal je helpen zoeken...misschien zoeken we dezelfde persoon wel...
Kus, Nathalie |
02.07.20050 likes lieve cats hahahaha alweer op zoek je blijf zoeken jij ik wens je veel succes lieve groetjes shirley xxx |
02.07.20050 likes Lieve Cats,
Is het eigenlijk wel een zoektocht of zit je op een spoor zonder einde...? Wacht niet te lang... zet de wissel op tijd om en laat jezelf iets moois tegemoet komen. Dat je heel veel plezier, liefde en geluk tegen mag komen. Liefs Dyana, xxx |
Advertise here!! |
03.07.20050 likes Hoi Lieve Cats,
Hebben je vrienden je gisteravond nog een beetje kunnnen opbeuren? Ik ben gisteren door niemand minder dan mijn eigen moeder en mijn eigen dochter goed opgevangen, zat er helemaal doorheen. Hoop voor jou dat je de komende tijd je leven met je zoon kan oppakken ook al is het niet leuk zoals het nu is. Wish you all the best, Tim |
03.07.20050 likes ha die Tim,
gelukkig hebben mijn vrienden en vriendinnen me kunnen opbeuren, maar het had een ander einde dan ik verwacht had. Vertel ik nog wel. groetjes Cats Dyana, dank je voor die wijze, lieve woorden. Lief dat jullie met me meeleven!! |
03.07.20050 likes En wat je mist, komt naar je toe, juist op het moment dat je dacht het niet meer te missen.... |
03.07.20050 likes daar moet ik rinse gelijk in geven ![]() lieve groetjes rinse je heb gelijk |
03.07.20050 likes Lieve cats,
If it's ment to be........it will be. Kus, Nathalie |