|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Ik wil niet meer verder gaan
Ik haat mijn bestaan
Waarom al die pijn
Van het hier zijn
Waarom niet gewoon verdwijnen voor altijd
Ze zijn me toch niet kwijt
Ze missen me toch niet
Dat is iets wat je nu al ziet
Ik kan er niet meer tegen
Er zijn te veel slechte wegen
Ik wil weg
Dat is alles wat ik zeg
Ik heb te weinig kracht om iets te doen
Het voelt net als toen
Ik wil wel maar kan het niet
Ik lijk wel een lied
Begint goed
Halverwege verliest het de moed
Aan het einde is alles weer zoals het hoort
Hopelijk gaat dat mij ook zo en val ik niet overboord |
Anonymous Undefined 65739 berichten |
Anonymous Undefined 65739 berichten lieve lieve kirsten,meis hoe komt dat je nu zo in de put zit weer,heb vertrouwen meis,je kan het want dat heb je al laten zien,het was een harde en zeer zware strijd maar het zonnetje ging weer schijnen voor je,hou moed en geef niet op en weet dat je me altijd mag mailen en dat ik er zal zijn voor je,dikke kusssssssss en knufffffffff hvj als vriendin
Het engeltje waakt nog steeds over je. |
Anonymous Undefined 65739 berichten gaat vandaag alweer stuk beter hoor gelukkig!
had ervoor gewoon flik de pest in dat ik me maandagavondhad gesneden en dat niet heb laten hechten en nu dus nog een lelijk liteken op me arm erbij krijg!!!
en op therapie swaar gehad!
voel me gewoon weer vaak enorm down, maar we gaan door!
me huisdieren hebben me nodig he!
kusssss kirsten |
Anonymous Undefined 65739 berichten kirsten,ik geef je vandaag een dikke kusss en knuffff en heel veel sterkte 
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten kirsten af en toe eens buiten lopen en een luide gil bovenhalen meid en als dit niet lukt mag je mij altijd roepen voor een goed gesprek
sterkte lieverd,
mid |
Anonymous Undefined 65739 berichten thanks mid, oh gillen en schreeuwen ken ik goed hoor haha!
schrik nogal heel lvug en dan ontsnapt er altijd een harde gil hhi!
alleen huilen kan ik bijna niet!
kuss kirsten |
Anonymous Undefined 65739 berichten heel goed kirsten,doorgaan en geef de moed niet op,weet dat je in gedachten bij me bent,dikke kusssss en knufffffffffffff |
Anonymous Undefined 65739 berichten |
Anonymous Undefined 65739 berichten lieve kirsten
ik begrijp heel goed wat je bedoel en ik wens je heel veel sterkte en ik denk aan je meis
heel veel sterkte van desje |
|