Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

ik open een bericht

Advertise here!!

Citeren30.01.20070 likes
Ik ben niet zo'n zeikerd...Dus wat doe ik hier eigenlijk???
Citeren30.01.20070 likes
ja dat snap ik ook niet ,.....ZUUR
Citeren30.01.20070 likes
Oeeeeee gecontroleerd en onder begeleiding van de Almachtige Jeanette zeiken, heerlijk is dat
Citeren30.01.20070 likes
echt nie normaal liggen ze elkaar hier aan te stoken.

snel sluiten deze topic

groetjes
Citeren30.01.20070 likes
kom eens effe kijken................maar heb nog steeds geen reden om te sluiten

zal eens wat gaan bedenken, want die lucifer deed best wel pijn....
oke poging 1 dan...:

ik heb een gevoelsprobleem ja, aan me voet, en kan nu niet meer lopen, moet hele dag al huilen en voel me rot, wat kan ik daar nu mee doen, kan niks meer, lig met me voet hoog (heeej deep had laatst al last van teen, hoe zou het er mee zijn?) en heb dus nu echt een mega probleem

Advertise here!!

Citeren30.01.20070 likes
afhakken die poot........
Citeren30.01.20070 likes
hou es effe stil over lucifer kan ie toch ook niks aan doen dat je hier een aansteeker bent

succes jeanette
groetjes , rider
Citeren30.01.20070 likes
word nu toch wel gevaarlijk met al die korte lontjes dan
Citeren30.01.20070 likes
ik word er al gloeiend heet van al die opmerkingen niet normaal. en dan begin je ook nog over korte lontjes
zal ik jou es effe vertelle dat je vuurwerk met een lang lontje aan moet steken omdat dat veel veiliger is en dat je dat met een gloeikoord moet doen en niet met lucifer.
als je nog es wat weet

groetjes, rider
Citeren31.01.20070 likes
nou over korte lont gesproken Ik kon geen oog dicht doen dus ben ik hier maar weer ff.
wat zie ik hier,............ene jean die loop te zeiken over,...gevoelsproblemen,voeten,niet kan lopen,huilen,rot, ze kan er niets mee doen ,dan ligt die luilak nog met haar voet omhoog,tot overmaat van ramp haalt ze DEEP er nog bij en als laatste praat ze over een mega probleem,......
Je haalt echt het onderste nu bij mij uit de kan JEAN

Ik heb helemaal geen gevoels probleem en mijn voeten zijn best heel goed in conditie

Dus als je nou niet op houdt,..... en die topic sluit dan zal ik je met mijn gezonde voet een rotschop geven zodat je daar nooit meer last van kan hebben

gr. Hawk

Adverteer hier