Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

ik mis muts :.(

Advertise here!!

21.08.20050 likes
nee cats waariom heb je dat nu gedaan pfffffffffffff mss was ze hem dan komen halen ik mis haar ook heel erg cats
21.08.20050 likes
hey shirley
ik heb er ook enorme spijt van dat ik die glazen bol terug heb gegeven.
zo'n goeie bol is nergens te verkrijgen. Muts is dan ook de enige
met zo'n bol. Ik hoop dat ze er gauw in zal kijken, zodat zij weet dat
wij haar enorm missen.
Ik weet zeker, als ze dit ziet, ze zich spoedig meldt bij ons.
wij zullen haar nog even moeten blijven missen en hopen dat ze
heel snel in haar bol zal kijken.
groetjes cats.
21.08.20050 likes
ja jammer genoeg heb je gelijk cats ik hoop heel hard met je mee en tja ik hoop dat ze de rechte weg neemt aan het einde ligt namelijk kletsen.com ze zal waarschijnlijk wel nog heel ver moeten lopen
21.08.20050 likes
Cats en Shirley... ik mis ze ook... ik hoop dat we Muts weer snel zien...
24.08.20050 likes
lieve dames
ik heb muts gehoord daar ben ik al heel blij om ze loopt toch nog op het rechte pad de zijwegen rent ze heel hard voorbij ze weet zelf ook dat aan het einde kletsen.com ligt maar het nu nog een mijle verre lange weg helaas ze is zich aan het haaste om aan het einde te komen dus tja nog even wachten tot ze aan het einde is dan kunnen we weer gaan genieten van haar aanwezigheid op kletsen.com lieve muts ik ben blij dat alles goed met je gaat ik zie je snel weer hoop ik
xxx je maatje

Advertise here!!

24.08.20050 likes
Thanxxx Shirley voor je goede nieuws... doet me deugd
24.08.20050 likes
Ik ben net een dag binnen en mis muts nou al! Waar is muts? Misschien aan de thee...!!! Ze zit in ieder geval niet op mijn hoofd? Misschien is ze wel partying!!! (feestmuts). Of aan de drank??? (mutsje voor het slapen). Of aan het ijs...????

Nou ja, inmiddels heeft ze toch weer iets aan shir laten horen, dus het komt wel goed.

x
24.08.20050 likes

wonderfull
24.08.20050 likes
hey handsomedj
leuk dat je ook ff reageer muts is een leuk,lief en gezellig vrouwtje
alles komt altijd wel weer goed alleen hebben sommige dingen veel meer tijd nodig als andere he maar goed komen doet het zeker wel
25.08.20050 likes
gelukkig maar. Het is ??n hechte familie hier. Het lijkt de tros wel (ahum!)

Adverteer hier