Forums  ›  Gedichten  ›  Overige Gedichten

ik mis iets

Advertise here!!

Citeren20.06.20060 likes
ik mis iets,
maar wat
wat mis ik nou
wie kan mij vertellen wat ik mis

niemand kan vertellen wat ik mis,
als ik het zelf nog niet weet
of kan iemand mij dat wel vertellen?

ik vraag me af,
ik vraag me af wat ik mis
ga denken en denken
en weet nog niet wat ik mis

maar toch, toch mis ik wat,
maar wat is dat dan
ik vraag het me steeds weer af
wat ik nou mis

.
Citeren22.06.20060 likes
Lieve kirsten...je mist jezelf.
Citeren22.06.20060 likes
'Missen' heb ik vaak gedaan,
maar ik heb er nooit bij stilgestaan
dat, hoe erg ik 't missen ook vond
er altijd een weerzien bestond;
dat ik de dagen kon tellen
om de tijd wat te versnellen.
Nu tel ik keer op keer
en altijd doet het enorm zeer
om te beseffen dat het deze keer niet
gaat over een kort verdriet.
Ja, nu ik een dierbare mis
weet ik pas wat missen is.

.
Citeren22.06.20060 likes
hei frank een dikke knuffel!!!!

daan mis ik mezelf? hoe kan ik me da dan niet meer missen... maar je hebt mischien wel gelijk want ik heb vanogtend erg nagedacht over mijn leven, niet zo zeer van nu , amar van wat er is geweest!
de musical van groep 8 doorgelezen, wow meteen traanen tuurlijk, dagt aan vorig jaar toen ik me diploma heb gehaalt en dan nu dit jaar weer nog een week school en ook hiervan zal ik afscheid nemen en weer naar een nieuwe school, klas gaan!
ik heb nooit een leuke klas gehad tot dit jaar eigenlijk... en als ik terug kijk op een jaar geleden zie ik nu pas hoeveel ik ben veranderd, ik zie echt alles anders, heb niet meer snel een oordeel klaar maar zoek achter alles de reden ervan, mijn kijk op de wereld en die op mezelf is totaal veranderd!
ik heb het daar vrij moeilijk mee gehad maar ik weet dat ik nu een beter persoon ben geworden, en ik wil me meer mezelf gaan zijn, gewoon open zijn en aan gewoon aan me ouders en vrienden laten blijken wie ik ben, ookal weet ik dat ze in bepaalde dingen totaal ergens tegen zijn of het vreemd vinden en gek, maar ik en ben ik! en ik denk dat het tijd wordt dat te laten merken aan anderen!

kusss kirsten!

Adverteer hier