Forums  ›  Gedichten  ›  Overige Gedichten

ik kan het niet

Advertise here!!

31.10.20050 likes
Ik weet niet wat ik denk..
Ik weet niet wat ik doe..
Mijn gedachten zeggen me wat anders dan wat ik denken moet
Wat moet ik nou kiezen?
Als ik het verkeerde kies.. zal ik het andere verliezen..
Ik hou van hem.. maar houd hij ook van mij?
Ik kan niet kiezen..
Ik moet bepalen.. wat toch het beste voor me is..
Wat is toch hetgene wat ik mis?
Zijn het zijn ogen.. of zijn lach?
Ik weet wel dat ik het mis.. iedere dag..
Ik kan niet kiezen..
Ik raak verward in m'n gedachten..
Maar toch.. ik denk dat het beter is om te wachten..
Te wachten totdat alles weer normaal is..
31.10.20050 likes
hoi Bar,
prachtige woorden en een groot dilemma!!
weet niet wat ik er op zeggen moet, ben ook een wachter maar tip van een maatje van mij "wacht niet te lang " mensen kan je niet veranderen al hoop je dat telkens weer. en verder heeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeel succes dikke knuffel van mij
31.10.20050 likes
Bar ,Jouw hart volgen,en alles komt goed.kusses marina
31.10.20050 likes
love is a moment of weakness thats lets someone to hurt you more as you ever thought was possible.
31.10.20050 likes
Altijd moeilijk dit he?
Beter wachten voordat je in het diepe springt, als je springt moet je zemmen, of nu wil of niet.
Erg veel van iemand houden is echt een mooi ding, maar het geeft ook iemand veel te veel te veel zekerheid en een soort van macht over je.
Het rare is, dat als je iemand gaat of wilt verlaten, ze vaak opeens heel anders doen, dat breekt de macht, en dan geef je weer een vinger, en weer hetzelfde liedje.
Ik heb al meer met je gepraat in het forum bar, ik heb geloof ik een goed idee in wat voor situatie jij zit, er is geen kant en klare oplossing, het is jou leven en jij beslist, iedere relatie zit wel es in dipje, daar is niks mee mee, of jou relatie in balans ligt, tja, dat weet jij zelf het beste en jij weet zelf waarschijnlijk heel goed wat te doen, wie heeft ooit gezegt dat het leven gemakkelijk was?

Adverteer hier