Citeren21.05.20060 likes
ik hou van me mama!
kuss kirsten!
kuss kirsten!
Advertise here!! |
Citeren21.05.20060 likes ik hou van me mama!
kuss kirsten! |
Citeren21.05.20060 likes Nakky houdt van, hihihihihihi....hmmmmmm:
-Chocolade (vooral pure) -Wakker worden en beseffen dat het geen maandag is, maar zondag!!!!!! -Sinterklaas -Een arm om me heen van mijn teder geliefde, op een zwoele en warme zomeravond, en dan heerlijk in elkanders armen in slaap vallen....heerlijk strelend..... -Slagroom in je warme chocomel -Die peperbolletjes die in je zuurkool zitten -De eerste sigaret, en de eerste bak met koffie, s'morgensvroeg, terwijl je nog half aangekleed aanwezig bent, meer in lichaam dan in geest hahahahahhaha -een aanblik van mijn poezen, Zelda Zora en Yoshi, die, zonder woorden, zeggen dat ze onverwaardelijk van je houden.....en je zoet kopjes geven. -Na een avondje uit, heerlijk samen in de stromende regen dansend naar huis gaan, om vervolgens lekker onder de wol te kruipen -een half dagje vrij te nemen, om vervolgens heerlijk je pyama aan te doen, gordijnen dicht, en niets moet...alles mag...... Nakky XXXX |
Citeren22.05.20060 likes een snicker die in de zon gelegen heeft en half gesmolte is jammie dat het zo lekker tussen je tanden plakt en je de verpakking leeg moet likken mmmmmmmmmmm lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrr |
Citeren22.05.20060 likes Huhhhhhhh???????????? Welke zon mràm ![]() Gr. Suus... ![]() |
Citeren22.05.20060 likes Ja ja Treetje ziet wel weer eens mn tikfouten he <lol>
maar je hebt gelijk ik houd inderdaad meer van spruiten en dan van spuiten (jakkesssss) whahaahaa Verder houd ik van een heerlijk wekendje rust die we net weer achter de rug hebben. ![]() Houd nog steeds van chocolade, maar niet gesmolten, krijg je zo'n zooi van <lol> Groetjes Tess xXx |
Advertise here!! |
Citeren22.05.20060 likes k hou van mn leven |
Citeren22.05.20060 likes oh dat is ook een mooie serene
ik hou van..... als de zon in de bomen achter me huis schijnt dan gloeien ze zo mooi rood op ![]() |
Citeren22.05.20060 likes ik hou van lachen!
kusss kirsten! |
Citeren22.05.20060 likes ik hou van leuke mensen om me heen ![]() |
Citeren22.05.20060 likes ik hou van leuke mrammetjes om mij heen!!!!!!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |