Citeren07.07.20110 likes
mramm ,;wy maken meer mee hoor ,wy mannen
we staan bv iedere dag te scheren,best spannend werk is dat
Advertise here!! |
Citeren07.07.20110 likes mramm ,;wy maken meer mee hoor ,wy mannen
we staan bv iedere dag te scheren,best spannend werk is dat |
Citeren07.07.20110 likes Indd...vooral als je er net een nieuw mesje heb in gedaan ![]() ![]() ![]() bij de geringste af leiding hebbie een snee in je bekkie. En ik zit liever met mun bekkie in een snee, dan een snee in mun bekkie ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Citeren07.07.20110 likes wie zegt dat ik niet elke dag scheer
ben niet voor niks in het weekend een vent freak weet je vriendin dat je elke dag in een andere snee zit |
Citeren07.07.20110 likes nou nou ,freek toch jy bent gek op een snee he |
Citeren07.07.20110 likes ssssssssssstttt, Mram.....ze mag alles van me weten, alleen dat niet... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ja koffie, daar zijn ze tog ook voor, om er gek op te zijn... ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Advertise here!! |
Citeren08.07.20110 likes o nee he freek ,wil je hier de vrouwtjes bezwangeren?
![]() ![]()
|
Citeren08.07.20110 likes how how bezwangeren 1 freak is genoeg lijkt mij
|
Citeren23.09.20110 likes [quote=undefined]ik heb het nooit begrepen mannne die bakkenbaarden laten staan...,
jongens of mannen laten bakkebaarden lang groeien om ze daarna lekker kort weg te scheren. |
Citeren23.09.20110 likes vind bakkebaarden maar niks .
geef mij maar een lekkere kale man , hoor je tenminste niet steeds dat gezwam over die achterlijke bakkebaarden
|
Citeren23.09.20110 likes twinky ............![]() ![]() ![]() ![]() ![]() fijn weekend meis,dikke kus en knuff |