Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

ik haat je anorexia

Advertise here!!

Citeren10.12.20080 likes
ik wil niet meer leven met anorexia!
altijd maar 2 vechtende stemmen in me hooft te hebben!
altijd ziek zwak en misselijk!

gisteren bij turnen veel trampoline gesprongen daarna op de mat( ik ben dan egt het fanatieks hoe moe ik ook ben) maar daarna op de balk, het ging niet meer, ik kon er niet eens meer normaal op staan of op lopen, ik probeerde me lichaam so aan te spannen dat ik bleef staan, amar het ging niet meer ik viel er steeds af...

ik haat anorexia.. ik haat het kotsen... ik haat het niet eten!

en tegelijkertijd houd ik er het allermeeste van!!!

kuss kirsten
Citeren11.12.20080 likes
lieve kirsten,

Sterkte meis,dikke kuss en knufff
Citeren12.12.20080 likes
miss moet je eens een keer wat anders proberen kirsten weet niet wat je gewoonlijk eet, je wilt niet aankomen...neem dan groentes met genoeg pitamientjes enin sommige zitten veel vezels in ,veel vullen niet zo snel. Ken geen anorexia maar je zag er bij de efteling gewoon goed uit zekers niet te dik gewoon normaal.
Als je gewoon normaal eet en je doet gewoon je dagelijkse dingen dan kom je echt niet aan kirsten, en je bent je voeding nodig anders gaat je lichaam er aan onder door.
Weet er alles van werken werken werken, en niet eten ja een piza somsverandering kwam er met babs, moest weer normaal eten en ja hoor was weer happy op me werk niet door babs alleen maar wat ze me voorzette dus weer genoeg energie om alle dingen van de dag te doen. Maw gewoon eten is het beste ook al is dat moeilijk je neemt altijd wel wat van de voedingswaarden op
Citeren12.12.20080 likes
metall misschien moet je eens op kirsten haar site kijken,kan je het misschien wat beter begrijpen waarom het haar niet lukt,kussie Bonn en Kirsten jij heel veel sterkte meis,dikke kusssss
Citeren14.12.20080 likes
thanks voor jullie reacties!

jah weetje metal het is niet sow simpel als het lijkt.. ik wou dat ik gewoon kon eten!

jah ik heb ook niet het lijf van wat je bi jde meeste mensen siet met anorexia!

ik slik medicatie met als bijwerking dat ik er dik van wordt, en dat gaat er met geen mogelijk meer af helaas..

ik heb een verkeerd lichaamsbeeld, sie meself dikker dan ik ben in de spiegel( wat i kself moeilijk ivnd te geloven trouwens..) en vind me overal het dikste van iedereen!

verder heb ik niet het gevoel dat mijn lichaam van mij is, maar van iedereen dat ik elk moment van alle kanten kan worden aangevallen en aangeraakt te worden!

door af te vallen heb ik controle ove rmijn lichaam! en door de lichaamelijke klachten ook! dat is het enige stukje dat i khet gevoel heb dat mijn lichaam van mij!

ik seg miet dat ik dit wil, want dat wil ik echt niet, maa rik ben segmaar verslaaft eraan!

kusss kirsten

Adverteer hier