Citeren30.10.20060 likes
dank je suus, je bent ook een kanjer
dikke zoen dus voor suus
en voor weetje, die kan het ook gebruiken
dikke zoen dus voor suus
en voor weetje, die kan het ook gebruiken

Advertise here!! |
Citeren30.10.20060 likes dank je suus, je bent ook een kanjer
dikke zoen dus voor suus en voor weetje, die kan het ook gebruiken ![]() |
Citeren30.10.20060 likes oke dan ff anders idd mram je ben nie iedereen, je krijgt van mij een eigen zoen.
en luca ja dat was ff wat zaterdag, ik geef je een dikke zoen omdat het ff nie makkelijk was, maar we hebben het weer gered. ow en mama idd vindt het gwoon lekker hihihihi |
Citeren30.10.20060 likes ik geef een kus aan mijn eigen boertje ![]() ![]() xxx peetje |
Citeren31.10.20060 likes ik geef al die lieverds die me steunen en me (verhaal) kennen een....
mega kussssssssssssssss thanks jullie zijn geweldig kusss knufff feye . |
Citeren31.10.20060 likes ik geef kussssssss aan alle lieferds die ik ken met een aantal in het bijzonder maar dat weten die gene zelf wel ![]() |
Advertise here!! |
Citeren31.10.20060 likes Een hele dikke kus voor mn froemeltje omdat het een vechtertje is ![]() |
Citeren31.10.20060 likes heyyy froemeltje !!!!! jij bent ook geweldig hoor en ik wil wel weer eens in een froemel liggen whahahahaha ![]() hoop je snel weer eens te spreken hoor !!!! en ja ik ben een vechtertje.... en ik vecht door totdat ik heb wat ik wil hahahahha dikke kussssss en knufffff mama ![]() |
Citeren31.10.20060 likes hey mama wyffie kusssssssssssssssssssssss ![]() xxx peetje |
Citeren01.11.20060 likes ik geef vandaag iedereen die ik lief vind een diike kusssssssssssss ![]() xxx peetje |
Citeren01.11.20060 likes hahaha peetje !!!
jij bent ook steeds vroeg hier he ![]() ik geef ook iedereen die ik lief en tof vind een dikke kussssssssssss en knuffffffffffff en jullie weten wel wie ik bedoel hahahaha mama xxxxxxxxxxxxx |