|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Lieve Kirsten,
Welkom thuis meid en je gaat het redden dan weet ik zeker,je hebt nu al laten zien dat je sterk bent en geniet van de kleine dingetjes en die worden er steeds meer.
Kussssssssssssssss en hele dikke knuff Bonn |
Anonymous Undefined 65739 berichten hey kirsten,
Das goed nieuws,ben blij voor je.
Ga ervoor ,je kunt het ,je bent een vechter,volhouden nu!
dikke kusssssssssss baby44 |
Anonymous Undefined 65739 berichten Lieve Kirsten,
Emotie"
Waar komt het vandaan
Hoe kan het ontstaan
Waar is het geweest
Was ik het kwijt?
Hoe heb ik het gevonden
Het was verstopt
Verborgen achter tranen
Verborgen onder gevoelens
Bang om te tonen
Bevreesd door de gevolgen
Een stap in je leven
Een vlucht uit je bestaan
Een ontsnapping uit je heden
Proberen opnieuw verder te gaan
Het leven je kan het weer aan.
Dikke kusss en knuff Bonn |
Anonymous Undefined 65739 berichten He super meis dat je naar huis mag! Je bent trouwens ook een supermeis, dat je de stappen durft te zetten en volhoudt! Heel erg knap.  Hele dikke kus en knuffel,
Zyx |
hoi kristen
helemaal toppie meid kuzzzzzzzzzzz en welcome back
dikke kuzzzzzzzzzzzzzz destiny |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten wauw wat een boel reacties, super dankjewel allemaal doet me goed hoor dat te lesen!!!
nu 1 dag al thuis en het is heerlijk, lekkr je eigen dingetjes weer doen!
tuurlijk ik ben er nog lang niet de behandeling start nu pas egt eigelijk maar i kga ervoor, komt goed!
kuss kirsten |
Anonymous Undefined 65739 berichten hoi lieve kirsten  ik schaam me dat ik nu pas reageer  , ik heb het de laatste tijd heel druk maar ben blij te horen dat het weer iets beter met je gaat en hoop je dan ook snel binnen te zien kusssssss kirsten vergeten doe ik je nooit  je heb een plekje in mn hart veroverd groetjes shirley xxxx |
Anonymous Undefined 65739 berichten dankjewel lieve shirley!
het geeft niet of je laat reageerd hoor, je reageert en dat vind ik heel leuk!
nou ik ga dus niet op therapie maar op dagbehandeling binnekort( 2 to 4 dagen per week) en dat een jaar lang, dan krijg ik allerlij gesprekken, maar ook sport en activiteiten samen met nog een boel anderen! voorlopig heb ik dus nog wel wat te doen nu ff awagten op de intake en op plek daar natuurlijk!
iedereen fijn weekend,
dikke kusss,
kirsten |
Anonymous Undefined 65739 berichten lieve kirsten,
Jij ook een heel fijn weekend en ik hoop dat je er snel plek voor je is voor je dagbehandelingen.
Het is een lange weg maar je gaat het redden meis dikke kusss en knuff Bonn |
|