Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

ik ga

Advertise here!!

Citeren02.02.20080 likes
oehhhhhhhhhh jeahhhhh kladderen is een hobby van me
Citeren02.02.20080 likes
here i comeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee,ik heb lekker modder verzameld hahahahahahahah splashhhhhhhhhhhhhhhhhh gooi modder in het rond whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa kusssssssssssssssssss Bonn
Citeren03.02.20080 likes
he bonn kijk is uit waar je gooit je hoeft niet op mij te gooien
Citeren03.02.20080 likes
ow solly Wilma hou je niet van een moddergevecht???Zal het nooit weer doen,ben ik nog wel je dinnetje dan hahahahaha kusssssssssssssssssss en knufffffffffffff Bonn
Citeren04.02.20080 likes
tuurlijk wel bonn en neej hou er nie echt van

Goedenmorgen trouwens

Advertise here!!

Citeren04.02.20080 likes
ow jammer dat je niet van een moddergevecht houdt,maar jah je kan niet overal van houden wel dan.
Jij ook al zo lekker vroeg op,en bij deze een hele goeiemorgen,kussssssssssssssssssssssss en knuffffffffffff Bonn
Citeren04.02.20080 likes
goedenmorgen bonn jha kon niet meer slapen zou gister peter r de vries zien maar sliep om 10 uur al benede op de bank maarjha indd je kan niet overal van houden maar van carnaval hou ik wel van

Kussssknufffff wilma
Citeren04.02.20080 likes
Ik heb gisteren Peter R de Vries wel gezien,heb met gespitstte oren gekeken en geluisterd,erg onder de indruk daarvan.Pfffff het zal je kind maar zijn.
Hoelaat moet je beginnen vandaag??? Dikke kussss en knuffffffffffff Bonn
Citeren04.02.20080 likes
nou moet vandaag om 8.20 beginnen maar me mentor is er schijnbaar weer want eerder waren we 1e en 2e uur vrij en moet tot 4 uur dus maar mag gelukkig wel half 4 weg om de bus van kwart voor 4 te halen het zal wat worden straks want me mentor was 3 weken geleden erg overspannen en nou krijgen we dus weer les want ze konden geen vervanger vinden en ze hebben zelfs tekort bij ons maargoed zie wel hoe het afloopt straks
Citeren04.02.20080 likes
Ow okey is een lange dag dan voor je,maar zet hem op meis,en dat is wel heel vroeg voor iemand die erg overspannen is om nu na 3 weken al weer te beginnen.
Maar jah tekort aan leraren,is een algemeen probleem maar je bent er maar mooi klaar mee,kusss en knufffff

Adverteer hier