|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Hahahaha Zyx, ik doe ook niet de groeten aan mijn ex....(ik zeg even niets nu  )
En ik doe niet de groeten aan Geert van D......(mijn ex chef) en zo kan ik er nog een paar opnoemen hahahaa  Jacootje XXX
|
Anonymous Undefined 65739 berichten hahahaha stel gekken groet ook niks kussssssss wilma |
doe niet de groete aan tele2 wat een ellende zooi  wil zo graag internet
|
feestnr37 Undefined 319 berichten Ik doe niet de groeten aan mensen die zielig zijn of doen om niets pff stelletje zieligerds enne vooral niet aan mijn exen blergh daar walg ik van  kan die lui wel uitkotsen oeps zeg ik nu toch hihihihi damned dat heb je met een maagbandje he whahaha lol  groetjes aan diegene die het wel verdienen dikke kus van feestje |
Maarco Undefined 286 berichten |
|
ik doe niet de groeten aan die politiemensen in Leeuwarden, Dokkum en Stiens ze moeten maar is wat anders gaan doen dan waar ze nou mee bezig zijn  liefs wilma |
ik doe niet de groete aan RICK omdat hij mij heeft gebombardeerd als zijn p paal
|
Anonymous Undefined 65739 berichten ik doe NIET de groeten aan Joop van Tellingen die gisteren weer es op tv moest (het kamertje van Maxima fotograferen) met zijn super grote telelens bah wat een kwallebal is dat
Antigroet Saffie |
ik doe niet de groeten aan de mensen van omroep friesland omdat ze mij weer moesten lastig vallen met die camara van hun
liefs wilma |
Anonymous Undefined 65739 berichten ik doe niet de groeten aan roos en shir want ze willen me van t treintje afhalen met zn tweeen
|
|