|
|
|
Tessem Undefined 2226 berichten Ik chat bij kletsen.com omdat chatten .............
hier betekend dat je altijd weer goede vrienden en nieuwe mensen ontmoet.  Groetjes Tess xXx |
Anonymous Undefined 65739 berichten Ik chat bij kletsen.com omdat chatten .............
voor mij persoonlijk, omdat de MEESTE mensen mij in mijn waarde laten, en ik hun natuurlijk....en dat ik de vreemden van vroeger nu kan beschouwen als de vrienden van nu, dat geeft mij een heerlijk gevoel xxx
cootje |
Waters Undefined 587 berichten Ik chat niet zo vaak maar als ik chat dan klets ik. |
vrouwtje_46 Undefined 842 berichten ik chat bij kletsen.com als ik me ff veveel en het er meestal wel heel gezellig is en ik er vrienden heb leren kennen waar ik me af en toe lekker bij mag uiten en die er altyd voor me zijn bedankt lieverds dikke kussssssssss  xxx peetje |
ik chat op kletsen.com omdat
huh hoezo omdat zijn er nog ander dan hhahhahaha 
|
|
Waters Undefined 587 berichten |
Ik chat bij kletsen.com omdat chatten .............
Ik vind Kletsen.com gewoon de leukste chat site die er is. Je kunt er gezellig chatten met leuke mensen van alle leeftijden. De dagelijkse aanwezigheid van moderators maakt het behalve een gezllige site om te chatten ook een veilige site om te chatten |
Anonymous Undefined 65739 berichten Hoi Ik chat er omdat het er wel pittig aan toe gaat. Ook foum is erg leuk hier.... Dolfine |
|