Citeren21.09.20060 likes
ik ben blij omdat me vader en moeder weer terug zijn van vakantie ( van 3 maanden :down

Advertise here!! |
Citeren21.09.20060 likes ik ben blij omdat me vader en moeder weer terug zijn van vakantie ( van 3 maanden :down ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren21.09.20060 likes nou zeker mram daar word je wel blij van ja
waar ik blij van word nou weet t ff niet nu ![]() |
Citeren21.09.20060 likes ik ben blij omdat ik bijna alle ramen van de 1e verdieping heb geschuurd en gebeitst hebt en voorzien heb van nieuwe siliconen ![]() nu beneden nog..... ![]() ![]() |
Citeren24.09.20060 likes ik ben blij omdat me kamertje weer helemaal stofloos is( wist niet dat je sowveel plukken stof kon hebben seg haha)
kusssiee kirsten! |
Citeren24.09.20060 likes ik ben blij omdat ik met een heerlijk gevoel nu mijn bedje in stap en morgen lekker vry ben, luitjes lekker slapen allemaal ![]() |
Advertise here!! |
Citeren24.09.20060 likes Slaap mooi Peetje, ik wens je een heel erg mooi dagje toe morgen, op je vrije dagje....En ik hoop dat het geluk je weder zal vinden, maar daar twijfel ik niet over, je bent een lief en bijzonder mooi menske xxxx
Jaco xxx |
Citeren24.09.20060 likes Maar ik ben dus blij omdat iemand waar ik al jaren verliefd op ben, meegaat met mij naar het personeelsfeest ![]() Kisses |
Citeren25.09.20060 likes ik ben blij omdat ik vandaag nog lekker vrij ben. ![]() dus lees goed ben vandaag alleen huisvrouw, vrouw en mama. nog 4 nachtjes slapen ![]() ![]() |
Citeren25.09.20060 likes hey goedemorgen hey roos huisvrouw vandaag lekker met je mee ben ook vry vandaag ![]() |
Citeren25.09.20060 likes maar ben niet echt blij hoor zoon heeft huisje bijna klaar volgend weekend komt het laminaat erin en dan is tie klaar en gaat tie zijn mams verlaten ![]() |