|
|
|
MissPiggy Undefined 21 berichten Ik voel me niet mooi
ik voel me niet fijn
Ik voel me iets
dat ik niet wil zijn.
Ik voel me een vies vet varken
een zwijn.
Hoemeer stress
hoemeer ik eet
Ik walg van mezelf
Als ik zie wat ik vreet
Konden ze maar gewoon
mijn mond dicht naaien
Dan kon ik niet meer snaaien
Ik voel me vies
Ik voel me vet
Ik lijk wel een walrus
op mijn waterbed.
Ik ben niet mooi
Ik ben niet knap
Ik heb geen lange lokken
Maar ben kort gekapt
Ik heb geen figuur
geen lijn
Ik ben een blok met rondingen
Net een hangbuikzwijn
Ik ben zoals ik niet wil zijn!!! |
kan daar maar 1 ding over zeggen
De schoonheid van de dingen ligt in de geest die ze aanschouwt.
ik weet hoe moeilijk het is maar probeer van jezelf te houden zoals je bent dan komt de rest vast wel goed. maar als je de lat hoog legt voel je alleen maar onvrede
kusss mram
|
Anonymous Undefined 65739 berichten probeer jezelf te respecteren hoe je bent , kijk niet naar andere , iedereen is anders probeer jou mooie kanten op te zoeken en vertel het je zelf steeds weer bv dat je toch wel mooie ogen heb enz (moeilijk voorbeelden te geven aangezien ik je niet gezien hebt) ieder mens heeft iets unieks en moois inzich ,ook jij  , koop eens iets leuks voor je zelf en laat het inpakken als een cadeautje ook dat zal goed voelen , veel sterkte met je eigen ware ik te vinden  groetjes shirley
ps zoals mram zegt leer van je zelf te houden
|
Anonymous Undefined 65739 berichten lieve miss piggy,
ik sluit me bij mijn voorgangers aan,maar begrijp ook wel dat het makkelijker is gezegd dan gedaan maar geloof in jezelf en blijf geloven in jezelf.
Misschien is dit iets voor je,ik weet niet of je zelf cd`s kan branden maar het is van Dick de Ruiter en heet zelfwaardering.
Ik heb er baat bij en gehad,heel veel succes en sterkte kusss Bonn |
Anonymous Undefined 65739 berichten Lieve Piggy.
Ik hoop dat mensen door alles heen kunnen kijken.
Hoe je bent,wie je bent,wordt niet bepaald door je lichaam of haarkleur.
Dikke mensen bestaan niet,je hebt een maatje meer.
Echte vrienden kijken door alles heen hoor.
Iedereen wordt ouder en schoonheid verdwijnt.
Mijn meeste kennissen zijn dik.
Ik ben gelukkig ook dikke maatjes met ze en zou ze voor geen goud willen missen.
En degenen die je afkeuren op je uiterlijk,zijn je vriendschap niet waard.
Kop op meis !! |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten hoi miss piggy,
ik snap jou heel goed, maar soals de anderen al seggen het gaat om het innerlijk en ik vind dat geen mens lelijk is!
ga eens voor de spiegel staan en probeer op te noemen wat je wel mooi vind aan jeself en richt daa rje beeld voortaan op!
dat zal de eerste keren vast niet lukken maar na verloop van tijd sal ook jij wat gaan zien wat je mooi vind!
je kan oo kaan vrienden/kennisen eens vragen: wat vind jij mooi aan mij?
als je dat een rare vraag vind seg dan eerst tegen hun wat jij mooi aan hun vind en dan kan je het makkelij kselfs vragen als se het alniet uit hun self doen dan!
sterkte,
kus kirsten |
|