Forums  ›  Aangeboden / Gezocht  ›  Gezocht

igezocht lot genoten betreefende een beginnende relatie met iemand met een agresieve vorm van ADHD e

Advertise here!!

Citeren16.03.20070 likes
hallo allemaal zoals jullien aan de kop van mijn bericht kunnen zien ben ik op zoek naar mannen en vrouwen die net als mijn vriend patrick en ik nog maar een hele korte relatie hebben en al ongeveer of precies het zelfde hebben mee gemaakt als hij en ik nu om zo steun te vinden

patrick en ik kenne elkaar van het werk
maar zijn in het begin van onze relatei veel te snel gegaan
patrick heeft een agresieve vorm van adhd en een complexe psygisch achtergrond nu zoek ik dus sten\un bij mensen die dit herkennen en ons er in kunnen en willen steunen
Citeren29.07.20070 likes
ik heb precies hetzelfde als patrick vraag maar iets als je wilt en je krijgt antwoord groetjes roy
Citeren06.12.20070 likes
al aan de ritalin Schijnt een paardenmiddel te zijn.
Citeren06.12.20070 likes
hee.
ik werk met die mensen. als je met me wilt mailen stuur dan ff een berichtje terug.

daniel
Citeren06.12.20070 likes
Die mensen daan?? Het zijn gewoon mensen als jij en ik. Alleen hebben ze een chemisch onbalans in hunhoofd (ff beknopt gezegd) dat er voor zorgd dat ze een ander gedrag hebben dan dat van de meesten verwacht word en ook bij sommigen erg storend zijn.

Ritalin is geen paardemiddel, maar een goed middel die weer zorgt dat het balans weer gemaakt word. Enigste probleem is dat het niet voor 24 uur per dag is en je dus altijd uitschieters blijft hebben als het middel is uitgewerkt.
En dan dan nog eens een paar keer erger dan normaal zonder middelen, maar voor de tijden dat het noodzakelijk is (school/werk/uitjes) is ritalin zeer zeker een uitkomst.

Ik heb een 8 jarige dochter die ADHD heeft en sinds ze aan ritalin zit het stukken beter gaat op school met haar werk en dat ze sociaal ook betere contacten legt.

Verder wil ik er alleen ff op wijzen dat dit wel een oud bericht is en degene die het gestart heeft het mss wel niet eens meer leest

Groetjes Tess xXx

Advertise here!!

Citeren12.05.20080 likes
hoi creabea,
tot vorige jaar heb ik twee jaar lang een relatie gehad met een meisje die helaas dit probleem ook heeft. Soms lijkt het erop dat het goed gaat en dan in ene out of the blue gaat het weer fout. Met name het agressieve kwam naar boven. Voor mij werkte het niet. Hoe graag we het allebei graag wilden. Het ergste is nog dat zij het niet onder controle heeft. Vele medicijnen geprobeerd. Ik zeg proberen want veel van deze medicijnen zijn op experimentele basis. Ik hoop dat het voor jullie wel werkt.

Vrolijke groet,
Marcel (dreamon)

Adverteer hier