Citeren05.11.20060 likes
heyyyyyyyyy lieverds,
heel veel geluk saampies, geniet ervan
dikke kusss feye
heel veel geluk saampies, geniet ervan

dikke kusss feye
Advertise here!! |
Citeren05.11.20060 likes heyyyyyyyyy lieverds,
heel veel geluk saampies, geniet ervan ![]() dikke kusss feye |
Citeren05.11.20060 likes Hey alletwee,
Veel geluk, gezelligheid, warmte en plezier samen! ![]() xxx Suus |
Citeren06.11.20060 likes Boer en Peetje, ik wens jullie met heel mijn hartje het allerbeste toe, ik heb het al eerder tegen je gezegd Boer, jullie passen werkelijk bij elkaar!!!!!
Als ik jullie zo zie op een avondje als vorige week dan denk ik van:"Ja, zo hoort De Liefde te zijn!!!" wens jullie een heeel erg mooi, maar vooral gelukkig leven samen!!!!! En Boer, wees aub zuinig op Peetje, dat is een vrouw uit duizenden!!!!!! Jacootje xxxx |
Citeren06.11.20060 likes hahaha ik zeg lekker niks mijn mening is wel duidelijk geweest kusssssssssss wilma ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren06.11.20060 likes ik geloof dat ik het helemaal niet meer volg... kom hier nog veel te weinig.. bij mijn weten loop ik dus ook weer helemaal achter ![]() maar goed.. ben geloof ik weer op de hoogte... veel plezier saampies! |
Advertise here!! |
Citeren06.11.20060 likes heyyy ron en peetje,
heb het op msn al gezegd peetje maar zeg het nu nog eens he hahaha heel veel plezier en een heerlijke en gelukkige toekomst voor jullie beiden !!!! dikke kussssssssss en knuffffff mama xxxxxxxxxxxx ![]() ![]() |
Citeren22.11.20060 likes heye boertje (en peetje)
natuuuuuurlijk gunnen we het jullie ...hahaha....ken jullie niet ZO goed maar jullie lijken me een leuk stel ![]() dat het zeeeeeeeeeeer lang mag duren.... met groeten pro ![]() |
Citeren27.11.20060 likes toppie jullie reacties, ja het gaat echt super met ons ,bedankt allemaal ![]() |
Citeren28.11.20060 likes boertje en peetje... ![]() be happy samen...en veel geluk... voor nu en voor in de toekomst... ![]() jullie verdienen het als de beste... greetzz..kisses...mariska.... dont love them all...love the special whan |
Citeren28.11.20060 likes dank je maris ook namens peet ,en voor jullie geld natuurlijk zeker hetzelfde jij en pro heel veel geluk samen en maar er iets moois van , groetjes en kussssssssssss ![]() ![]() |