11.07.20050 likes
ik zoek een telefoon met nummerweergave, liefst een kpn toestel .. moet werken op een quatrovox, wie heeft er nog 1 "over" voor weinig?
gr. Tim
gr. Tim
Advertise here!! |
11.07.20050 likes ik zoek een telefoon met nummerweergave, liefst een kpn toestel .. moet werken op een quatrovox, wie heeft er nog 1 "over" voor weinig?
gr. Tim |
11.07.20050 likes heyyyyyyyy tim
nog niets gehoord van vrolijke noot?????????? ik zal morgen ff kijken voor je ![]() lieve groetjes van shirley xxx |
12.07.20050 likes ja ik gister vertelde ze me dat ze het ding helaas al had weggehomoot dus helaas pindakaas ...
gr. tim |
12.07.20050 likes hey tim
ik zal dalijk eens ff voor je spitten in mn kelder groetjes xxx |
12.07.20050 likes ecccchhhooooooowowowowowooowww
ben je nog in de kelder? waar ben je nou? zeker de koelte even opzoeken .. tja zou leuk zijn als je iets vind gr. timmie |
Advertise here!! |
12.07.20050 likes heyyyyyyy tim ik heb gezocht in de kelder maar nog niet alles nagekeken je hoort het zo snel mogelijk van me tot nu toe nog geen telefoon tegen gekomen helaas maar er staat me bij dat ik er nog een moet hebben dus ik zal mn best voor je doen mss dat ik hem dan wel vind
lieve groetjes van shirley |
17.07.20050 likes dankjewellievemevrouwuitrotterdamdatstelikzekeropprijsmijnspatiebalkis zoeksorryvoorhetongemakkustim |
19.07.20050 likes hoeft niet meer, heb er nu 1 gekocht voor weinig ....
bedankt voor het zoeken! tim |