Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com
 

hondje gezocht

Advertise here!!

Citeren19.01.20210 likes

hoi allen

ik ben op zoek naar een teef hondje bv een pasonrussel  boerenfox  die grote dus

het mag een pup zijn maar hoeft niet  maar niet ouder dan 2 jaar

als het geen pup is dan moet de hond wel met andere honden om kunnen gaan en heel af en toe alleen kunnen zijn

het is neit voor mij maar voor mijn ouders

hun hond lag vorige week maandag dood op haar kussen reden onbekend ze was niet ziek lana is 9 en half jaar geworden

maar nu missen ze toch wel iets  het is leeg binnen

ik heb al op fokker gekeken maar daar zie je prijzen waar je koud van word dus moet ook wel een leuk prijsje zijn

dus weet iemand iets dan lees ik dat heel graag

alvast hartelijk bedankt

hestiane {corina}

Citeren01.02.20210 likes

Hey Hestiane

Ik weet niet of een asieldier voor jouw ouders ook geschikt is. Op www.dierenasiels.com kan je alle beschikbare dieren zien voor adoptie. Je kan kijken specifiek voor jouw regio/land en natuurlijk ook de kenmerken (jonge hond, oude hond, groot, klein,.. die dingen). Misschien zit er wel een hondje bij die goed past bij jouw ouders :)

 

Groetjes

 

Joink

Citeren02.02.20210 likes

heey joink

thx voor je bericht ik daar ind ook naar gekeken maar het meest zie je op het moment grote honden

we blijven dus zoeken

groetjes

Citeren01.03.20240 likes

al wat gevonden? grtz

 

Citeren02.03.20240 likes

 

al wat gevonden? grtz

 

 heey

het was toen voor mijn ouders maar die hebben besloten om er geen meer te nemen om dat ze al op leeftijd zijn en soms toch al wat lichamelijke klachten krijgen

Advertise here!!

Citeren03.03.20241 likes

Verstandige keus van je ouders hestiane.

 

Adverteer hier