|
|
|
Anonymous Undefined 65738 berichten hallo denre
jammer dat er niet altijd modjes zijn want er zijn sommige mensen die niet eens weten wat kletsen is helaas hebben we vrijdagavond veel gezeur gehad en er was geen modje maar goed ik muts en cats hebben onze girlspower in de strijd gegooit wel jammer voor andere want de sfeer veranderd toch daar door he helaas maar wil dit wel ff aan je laten weten je weet denk ik wel dat je weet ik niet gauw moeilijk doet maar dit was dus wel nodig in ieder geval mijn excusses naar jou hier voor
groetjes shirley |
Anonymous Undefined 65738 berichten He shir, er komen de laatste tijd veel bezoekers met de bedoeling de sfeer te verzieken!!!! of ze denken dat het een of ander goedkope datechat is, deze mensen moet je negeren of op hun eigen domheid pakken met fatsoenlijke woorden!!!!! is niet altijd even makkelijk!!!! ga je deze mensen met taal kanonnades nagooien, zit je in hun nivoloos straatje en raak je ze niet kwijt!!!! het is maar een tip!! groet en kusjes van Red xxxx, deze boodschap is ook voor mijn schat bedoeld, Cats lees en leer haha dikke kus xxxxxxxxxxx Red |
Anonymous Undefined 65738 berichten He shir, er komen de laatste tijd veel bezoekers met de bedoeling de sfeer te verzieken!!!! of ze denken dat het een of ander goedkope datechat is, deze mensen moet je negeren of op hun eigen domheid pakken met fatsoenlijke woorden!!!!! is niet altijd even makkelijk!!!! ga je deze mensen met taal kanonnades nagooien, zit je in hun nivoloos straatje en raak je ze niet kwijt!!!! het is maar een tip!! groet en kusjes van Red xxxx, deze boodschap is ook voor mijn schat bedoeld, Cats lees en leer haha dikke kus xxxxxxxxxxx Red |
Anonymous Undefined 65738 berichten daar kan ik me eigenlijk alleen maar bij aansluiten. ben je gezellig aan het kletsen, komen er soms mensen die niet echt op de site thuis horen.
weet wel dat je ze kan blokken, maar dat werkt niet als de kamer vol is, er reageerd altijd wel iemand op..... jammer.
groetjes muts |
Anonymous Undefined 65738 berichten hey redbaron
ik weet dat wel hoor ben ook niet gaan schelden heb hem met zn eigen woorden terug gepakt en blokken doe ik niet vaak zou niet weten waarom sommige mensen hebben een lesje nodig he helaas ik heb daar geen moeite mee maar vind het sneu voor andere
in ieder geval bedankt voor je tip
groetjes shirley
je heb gelijk muts |
|
Administrator 550 berichten Hallo Shirley,
Zoals je weer draait kletsen.com volledig op vrijwilligers en helaas zijn dat er nog niet genoeg om altijd moderators online te hebben (extra hulp is welkom!) Het beste is om deze personen volledig te negeren (dat zijn ze wel gewend, gebeurd in het dagelijks leven ook, vandaar .... ;) )
Zoals ook in de privacy verklaring staat wordt alles op Kletsen.com geregistreerd en indien je het tijdstip en de chatnaam van deze persoon weet, kunnen wij eventuele stappen ondernemen.
Tevens bij deze dan ook maar direkt een oproep aan iedereen die denkt geschikt te zijn als moderator om zich aan te melden.
Groeten en we kletsen.com,
Denre |
Anonymous Undefined 65738 berichten ben wel op zoek naar een baantje...... :-). is het parttime??
groetjes muts |
Administrator 550 berichten Hallo muts,
Ja, het is parttime (we willen je niet de hele dag zien :D )
Groeten en we kletsen.com,
Denre |
Anonymous Undefined 65738 berichten |
Anonymous Undefined 65738 berichten haha denre...... ik zal er is over nadenken
Muts |
|