|
|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten allen kippevel op je rug saffie hahahahaha pas maar op dat het niet meer dan alleesan kippevel word hihihihihihi kusssssssss;) |
kip31 Undefined 680 berichten Zo, ben nu wel weer lang genoeg weggeweest, wil weer ff afkoelen
is er iemand wat met me mee het water in wil, kip durft niet zo goed alleen
|
mama van vijf Undefined 1803 berichten |
Anonymous Undefined 65739 berichten
 enge man op de box ieeeeeeeeeeeks
Die lage signaalstrekte kwam me dit keer heeeeeeel goed uit
 Boer snik ze zitten me te pesten  x Saffie |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten ehhh.....ben ik te laat voor feestje??
nou, dan ga ik maar weer
doei doei
(waar zijn ze nou?) |
Anonymous Undefined 65739 berichten zowww de zon is lekker heet vandaag, heb iemand een water pompje bij zich...... ?? en neem gelijk een cocktail voor me mee...anders moet ik weer me hangmat uit hihi |
Anonymous Undefined 65739 berichten hahahahaahahahaha daar word alles en iedereen heet van cellina en jeanette ik ben er soms wel hoor en duw jou zo lekker het water in,en mama ik ben nog steeds met deze ronde bezig ,maar kom er zo weer aan hihihihihi ,zo nu ga ik weer lekker naar buiten kusssssssssssssss en tot zodadelijk ;) |
mama van vijf Undefined 1803 berichten hmmmm boer lieverd, ik wacht op je hoor  ik ga heus niet lopen hahahahahahahha |
Anonymous Undefined 65739 berichten dat weet ik ook lieverd (mama), dikke kus en je ziet me dadelijk weer verschijnen. |
|