Citeren30.03.20070 likes
pfffffffffffffffffff wie heeft de koelkast uitgezet hier ???????
alle heerlijk gekoelde drankjes zijn nu niet meer zo lekker
alle heerlijk gekoelde drankjes zijn nu niet meer zo lekker

Advertise here!! |
Citeren30.03.20070 likes pfffffffffffffffffff wie heeft de koelkast uitgezet hier ???????
alle heerlijk gekoelde drankjes zijn nu niet meer zo lekker ![]() |
Citeren30.03.20070 likes ik heb niks gedaan ![]() saff duikt steeds die koelkast in |
Citeren30.03.20070 likes Ehhhh heb ik em nie goed dicht gedaan???
Sorry... Zal even naar de buurtsuper vliegen voor nieuwe sapjes en breesers Haal gelijk wel 4 kratten bier...ben toch met mijn boodschappen-vliegtuigie Willen jullie zeker ook nog ijs? Nou oke dan neem ik ook nog wel cornetto's en raketten mee Tot zoooooooo *zoefffffffffffffffffffffffffffff* Kisss |
Citeren30.03.20070 likes wil bananen ijs met joekoladesaus ![]() |
Citeren30.03.20070 likes *zoefffffffffffffffffff* ben ik weer grote kisten bananen en chocolade waren in de aanbieding..moet je ze wel effe platstampen die bananen en de chocola effe smelten in de zon Roos...Effe mixen met room en invriezen.... Voor de rest heb ik lekker veel alcohol en sapjes meegenomen heb er gelijk maar 6 kratten bier van gemaakt want dat is er zo door heen met Boer erbij...En natuurlijk vers vlees voor de barbeknoei en andere versnaperingen
Zooooo vriezer vol en de ijskast puilt weer uit effe een sex-on-the-beach-drankje hoor heb klotsende oksels (zo effe gauw zewmmen want bah bah bah) Kus Saffie |
Advertise here!! |
Citeren24.04.20070 likes ff de koelkast checken met dit mooie weer,
oeps het vlees komt me al te gemoed ![]() maar de ysjes zijn gelukkig nog goed ![]() dikke kusssss peetje |
Citeren29.04.20070 likes zo het zonnetje schijnt al weer, ik pak mijn luchtbed en vertrek naar het strand ![]() |
Citeren05.05.20070 likes sowheeeeeeeeeeee wat een rust , iedereen slaapt nog, ik denk dat ik maar is ff een duik gaat nemen ![]() |
Citeren05.05.20070 likes heyyyy roos niet zo spetteren he
ik lag er al op mn luchtbedje hahahaha |
Citeren05.05.20070 likes ow sorry luca ik was beetje aan het wegdromen(zat alles trug te lezen ![]() ga je mee gaan we even iets drinken ?? |