Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

hoi boer harms

Advertise here!!

Citeren12.11.20060 likes
ojee beetje laat mram, maar ehm wil best met jou eten hoor
Citeren12.11.20060 likes
gaan we dan voor appeltaart
Citeren12.11.20060 likes
Lekker appeltaart...hmmmmm....zelfgebakken, nog warm en met slagroom erover...

nam nam

Nakky XXX
Citeren12.11.20060 likes
Hmm of zoals de engelsen doen.. diep schaaltje, stuk warme appeltaart en dan custart eroverheen, ook warm natuurlijk, heerijk :P Zou alleen al daarom en hun ontbijten engelsman willen zijn
Citeren12.11.20060 likes
ooit ging deze threath over boer harms, maar kan iemand nu zeggen wat de draad is?? haha of is dit een soort surrogaat slow-chat kamer geworden?? Haha groeten en knufff Ronnie Voor boertje een extra knuffff

Advertise here!!

Citeren12.11.20060 likes
hey zyx, het gat nu ff nergens over, maaaaaar dat gaan we ff veranderen.

we zitten op een eiland in een onwijs mooi hotel, uitzicht op zee en zo, en ehm kamer met sauna en bubbelbad, dag en nacht roomservice.
en oja we hebben ook zwembad bij het hotel
Citeren12.11.20060 likes
hahaha en die roomservice heet zzzz ( ron ) en die komt warme appeltaart met custard brengen
Citeren12.11.20060 likes
he te gek, leven we weer? hahahahaha, maar ik mag helaas niet meer met alle dames in het bubbelbad hahahaha,maar blijf er toch nog altijd voor mijn lieve schatjes( doe het toch nog wel hoor hihi) ,en zyx , knuffel terug

dit was ikzelf dus boertje hahahaha love jou allllllllllllllllllllllllllll xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Citeren12.11.20060 likes
nou ik heb een voorstel, nemen we eerst warme appeltaart met custard, en ehm dan gaan we daarna met z'n alle in het bubbelbad
Citeren12.11.20060 likes
jaaaaaa leuk neem ik me badeend mee ( die trillende hahahhah)

Adverteer hier