Citeren06.10.20060 likes
ja echt niet kijken he boer pas op he,
kijk de andere kant op hupppp
is niet goed als je kijk hoor moet je gelijk in therapie
kijk de andere kant op hupppp

is niet goed als je kijk hoor moet je gelijk in therapie

Advertise here!! |
Citeren06.10.20060 likes ja echt niet kijken he boer pas op he,
kijk de andere kant op hupppp ![]() is niet goed als je kijk hoor moet je gelijk in therapie ![]() |
Citeren06.10.20060 likes kijkt nu de ander kant op en wat zie ik daar???????? roosje is ook al op zoek naar haar bikini ziet leuk uit zo die blotte ,rammelende billen h ![]() |
Citeren06.10.20060 likes ![]() |
Citeren06.10.20060 likes hahahahaha mram ben je stiekum aan het mee gluren ?
oke dan ben jij nu de gelukkige om ook ff mijn zwembroek te passen ( en showen) ![]() ![]() ![]() |
Citeren06.10.20060 likes boer hoe moet ie aan. moet dat touwtje tussen me billen of zo ??? |
Advertise here!! |
Citeren06.10.20060 likes ben mijn bikini kwijt:sadmisschien kan ik er 1 van iemand lenen ??? |
Citeren06.10.20060 likes Mram, je mag het ook met het touwtje aan de voorkant doen hoor ,lijkt me allen wat irritant lopen haha ![]() En roos ik heb er nog 1 liggen van een van de dames van wie weet ik niet meer ,maar weet wel dat die jou zeker zal passen ,dus kom maar ff halen ![]() |
Citeren06.10.20060 likes yessssssss kan ik toch nog ff stukkie zwemmen , maar weet je wel zeker dat hij paast??
welke maat is het dan ![]() |
Citeren07.10.20060 likes weet zeker dat ie te klein zal zijn roos, daar heeft boer wel rekening mee gehouden, hij wil wel wat zien.
Hij ontvreemd alle bikinie's en dan zeggen o je kan dr van mij wel een lenen pfffff ja ja die boer is een uigekookt eitje ![]() |
Citeren07.10.20060 likes tjee ik meende toch ook een bikini te hebben mee genomen ![]() |