Citeren12.08.20060 likes
sorry roos, de cola is op.... wil je iets anders misschien??? of zal ik gewoon iets lekkers maken

Advertise here!! |
Citeren12.08.20060 likes sorry roos, de cola is op.... wil je iets anders misschien??? of zal ik gewoon iets lekkers maken ![]() |
Citeren12.08.20060 likes maak jij maar iets lekkers esp, ik zet vast 2 ligstoelen klaar ![]() xx roos |
Citeren12.08.20060 likes dat lijkt me een goed idee... ik maak sangria van cava vol verse vruchten mmmmmmmmmmmmmmh en ik zet r een paar glazen bij voor wie nog langs komen al lijkt t er niet op eigenlijk ![]() Dus méér voor ons roos ![]() ![]() Snij jij de paardeworst vast aan? ![]() ![]() |
Citeren12.08.20060 likes whahahh nu wel paardeworst? oke zal ff een ring aan snijden ![]() en idd alles is voor ons er komt niemand meer hier, tis nu verlaten eiland. xx roos |
Citeren12.08.20060 likes he lieve meiden mag ik op de heenreis naar frankrijk nog even langskomen voor een glaasje zelfgemaakte sangria van mijn allerliefste moEp? ![]() ![]() |
Advertise here!! |
Citeren12.08.20060 likes ziet net lampje daar zo eenzaam liggen op dat waterbed dus wat doe ik dan ? hihihi ik ren ernaar toe en ga lekker naast haar liggen en bied haar iets lekkers aan. ![]() ![]() |
Citeren12.08.20060 likes een aarbijelikseltjuh seker ![]() pfff wil het nie eens weten ![]() en ja hoor tim kom maar gerust langs. xx roos |
Citeren12.08.20060 likes Hoezo Lamp eenzaam Boer??? Ze ligt al uren met ons hoor... maar als je wilt, kan je aanschuiven hoor.
Helaas de sangria is op maar er is nog volop paardeworst over ... ![]() Ennuh ja, hoor tim... ik maak wel weer nw sangria voor je als je in de buurt bent. |
Citeren12.08.20060 likes oke dan schuif ik lekker erbij hihi .
Maar ik heb een verrassing voor jullie ,ik heb namelijk nog en paar overheerlijke cocktails gemaakt en jullie mogen er samen met mij van gaan genieten ![]() |
Citeren12.08.20060 likes mmmh thnx boer maarre al die drank door elkaar gaat fout vrees ik ![]() ![]() |