Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

hoi boer harms

Advertise here!!

Citeren06.07.20060 likes
ja hoor boertje , als het maar bij t likken aan mn ijsje blijft...
Citeren06.07.20060 likes
ja dat zal ik zeker proberen espasa hihihi en als het wat anders zou zijn zaten we echt niet hier waar de andere dames ook zijn ,dan waren we allang naar de rotsen gegaan ik ken daar een paar verborgen plekjes
En stel je eens voor als sambal komt dan wil die ook en dat is niet de bedoeling
Citeren06.07.20060 likes
hahahahaha, mmmmmmmmh misschien een ideetje... boertje

Maarre als je al die leuke plekjes al kent..... wil geen afgelebbert boertje hoor
Citeren06.07.20060 likes
nee hoor maak je daar maar geen zorgen om hoor hihi,maar ik heb het hele eiland hier goed verkent,dus ken ook alle plekjes kussssss
Citeren06.07.20060 likes
okiedo dan.... waar neem je me dan mee naar toe????

Advertise here!!

Citeren06.07.20060 likes
nee hoor boer ga je gang maar met ze 3 e likken aan een ijsie ik pas heb het te druk met die anderen maar lus wel een cocktail boer voor dat je naar je plekje ga
Citeren06.07.20060 likes
Hahahaha sambal toch.... t kan wel leuk zijn hoor alleen smelt t ijsje dan sneller en is snel op
Citeren06.07.20060 likes
lik dan snel door voor dat ie weg is
Citeren06.07.20060 likes
ik dacht dat boer en ik samen gingen likken.... moet t ijsje trouwens nog steeds krijgen...... net als gister
Citeren06.07.20060 likes
is een plekje waar we heel rustig alleen kunnen zitten espasa en smabal ik geef je nog een cocktail en wijs je meteen ff waar je nog kan bijhalen ,zodat ik met espasa rustig op dat plekje op die rots kan blijven zitten

Adverteer hier