Citeren28.06.20060 likes
ja ja heb ze gehaald espasa. maarre hoe is het met die pop?
Advertise here!! |
Citeren28.06.20060 likes ja ja heb ze gehaald espasa. maarre hoe is het met die pop?
|
Citeren28.06.20060 likes Jaja die heb ik hier...ze hadden m afgelevenrd mét haar maar die heb ik r inmiddels afgeschoren, volgens afspraak he lamp.... geen gekriebel in de harde koffer.
Uhh hoe zullen we onze barman noemen? Zou t blauwe schortje passen?? Hij heeft wel enge dunne billen hoor.... ![]() Heb je t andere schortje inmiddels al bij boer gepast.... ennuhhhh is ie al kaal??? Pffff wat een geregel he lamp.... en dat allemaal voor 9 euro voor een harde koffer.. ![]()
|
Citeren28.06.20060 likes ik bedoel natuurlijk 99 euro, t zullen de zenuwen zijn lamp
|
Citeren28.06.20060 likes nou kom maar eens kijken hoe het mij staat ,kon niet beter en zeker met dat staartje erdoorheen ![]()
|
Citeren28.06.20060 likes nee boer moet mog passen.maar past ie wel is xxl. moet lukken. hahah. en anders neemt ie het schortje van kirsten maar heyy wil wel een lekkere pop hoor. hahah |
Advertise here!! |
Citeren28.06.20060 likes Oke lamp, ik zal wat meer volume in de billen van de barman blazen ... hopenlijk knapt ie niet. ![]() Zeg uhhhhh boer.... niets geen staartje he... afspraak is afspraak.... afscheren die handel. Geen gekriebel in onze harde koffer ![]() ![]()
|
Citeren28.06.20060 likes ow het gaat nu over koffers en haar afscheren ...
Alleen als ie er dan uitziet als Vin Diesel!!!
|
Citeren28.06.20060 likes ietschhhhhhhhh espasa dat doet pijn als ik dat staartje weghaal,en ik heb het nog wel eens nodig ook dus vergeef het me ,maar dat staartje blijft er
|
Citeren28.06.20060 likes ohwwwwwww dan hebben we t over een ander staartje boertje... Maarre voor de rest wel kaal he he he ![]() ![]()
|
Citeren28.06.20060 likes oke doen we kom jij me dan ff scheren espasa??? hihihi |