|
|
|
espasa Undefined 1894 berichten zeg luca, die koffer hebben lamp en ik geleend he..... dat ding was wel 99 euro .... bovendien.... komen morgen de blauwe schortjes voor de opblaasbarman en voor boer dus uhhhh zet je ze vanaaf weer even op zn plaats terug.
Heeeeeeeeee Kirsten, ben je al klaar voor t zijvakje?????
Kussssssssssssss |
Anonymous Undefined 65739 berichten |
espasa Undefined 1894 berichten hee boertje, heb je t wel allemaal gevolgd wat we voor je geregeld hebben???
|
Anonymous Undefined 65739 berichten nee espana dit forum is bijna niet meer te volgen met die aantallen berichten wat erop komen hihihihi
|
espasa Undefined 1894 berichten ohw das jammer boer.... we hadden alles voor je geregeld
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten hahahahahahahaha espana heb net gelezen dat ik kaal word ( waar weet ik niet) maar ga lekker met jullie dames in de koffer 
|
espasa Undefined 1894 berichten ga je lekken boer als je kaal wordt?????????????????  Nou ja, je hebt op zn minst dan een blauw schortje voor....
|
Anonymous Undefined 65739 berichten dat zou je wel eens willen weten of ik lekker ga ,maar met dat schortje om zal het wel perfect uitzien hahahahahaha
|
espasa Undefined 1894 berichten uhhhh volgens mij schreef je toch echt 'lekken'
|
Anonymous Undefined 65739 berichten |
|