Citeren27.06.20060 likes
Ik geloof dat ik t laatste heb opgedronken, lamp 

Advertise here!! |
Citeren27.06.20060 likes Ik geloof dat ik t laatste heb opgedronken, lamp ![]() ![]() |
Citeren27.06.20060 likes Meen je dat echt espasa!!!!!!! nou is mijn versierpoging mislukt ![]() Weet je wat. ik ga wel ff naar de winkel nieuwe voorraad halen, want hier zijn zonder drinken kan niet ![]() |
Citeren27.06.20060 likes Je stopt die flessen toch wel in die harde koffers he ![]() ![]() |
Citeren27.06.20060 likes hey espasa , das waar he hij geen antwoord geven nu dan sta ik te rillen hier zonder handoekie hihihi
heb nog wel zo'n mooi bommetje gemaakt, nou ja wacht wel ![]() |
Citeren27.06.20060 likes Heb je handoekje te drogen neergelegd op de rotsen achter die grote boom.... te lege coctailglaasje ook ![]() ![]() Weet niet of door je bommetje je handoek nou weer nat is hoor... ![]() |
Advertise here!! |
Citeren27.06.20060 likes ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren27.06.20060 likes zo de drank is weer bevoorraad hoor.
Ja,ha ha espada in de harde koffers.Die ga ik toch niet geven aan Nance? Dan kan ik nooit meer drinken halen ![]() |
Citeren27.06.20060 likes Hahahahahaha lampje, dat zo eeuwig zonde zijn. Schenk me er dan nog maar ééntje in joh ![]() ![]() Je hebt toch wel de goede harde koffer bij je he? ![]() |
Citeren27.06.20060 likes ha ha espasa. ja hoor die harde. ![]() Hier heb je een lekker drankje van me. Ik ga eens kijken of ik koelelementen in die koffer kan maken. ![]() |
Citeren27.06.20060 likes hahahahahaha lamp we kunnen zeker wat drinken hoor ik had stiekum een paar flessen verstopt hihihi kussssssssssss van ikke ![]() ![]() |