Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

hoi boer harms

Advertise here!!

Citeren20.06.20060 likes
ow lekker een blik ananas, groeien die hier zo aan de bomen
Citeren20.06.20060 likes
jah lekker vers van de boom......

xxx cell
Citeren20.06.20060 likes
ja kip met slagroom mmmmmm kom maar op met die aardbeien dan maken we er wat van met ze 2
Citeren20.06.20060 likes
nou dat is me waard zeg om een blik annanas aan de boom te zien groeien maar dames goeden morgen heb zin in koffie mooi weer morgen in de stad van de romantiek denk aan sisi
Citeren20.06.20060 likes
hmmmmmmmmmmm aardbeien njammieeeeee

maar eerst ff wat ronddobberen hier, heb het veeeeeeeeeeeeeeeeel te warm !!!

Advertise here!!

Citeren20.06.20060 likes
GAAPPPPPPPPPPPPPPP pffffffffffffffffffff ben ik me toch in slaap gevallen hier op die rotsen , maar ik moet zeggen was wel heerlijk zo slapen in de open lucht ,ik heb vannacht nog 2 zeehondjes hier op bezoek gehad die me een stuk gebakken vis kwamen brengen,en een vers glas melk (zouden ze zelf mijn bertha hebben gemolken voor die melk ) maar ja ik ga nu meteen ff een frisse duik nemen en zie jullie straks wel weer op het terrasje
Citeren20.06.20060 likes
g.morgen boer ja we gaan er weer voor op naar de 2000 de koffie staat klaar
Citeren20.06.20060 likes
ja zeker sambal gaan we dat doen en ook goeie morgen ,maar eerst ff die 1750 halen ,maar dat zal over een paar minuten denk ik al gebeuren, en ik kom zo aanzwemmen en kom ff lekker op de koffie
Citeren20.06.20060 likes
ja zal er niet bij zijn om de 2000 te halen maar ga wel naar de stad van de romantiek zal ik wel of niet aan jullie denken zal ik goed over nadenken
Citeren20.06.20060 likes
veel plezier visser en maar er een fijne vakantie van en we zullen zeker aan je denken en doe het vrouwtje een dikke pakkerd geven van mij , doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ( ps , als je nu meteen schrijft heb je wle de eeer dat je de 1750 hebt volgemaakt visser )

Adverteer hier