Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

hoi boer harms

Advertise here!!

Citeren15.06.20060 likes
whahahahahahahaahahahahahahha tim dan lees maar ff heel wat bladzijden terug hier en misschien vind je nog ergens de uitleg en anders vind jij zeker de perfecte uitleg ergens anders dat ken jij toch heel goed vinden dus ik zie wel die uitleg van jou hier verschijnen
Citeren15.06.20060 likes
oke saffie maak jij hem klaar en ik ren dan meteen naar jeanette om het te brengen zodat die niet koud kan worden ;)
Citeren15.06.20060 likes
nou koffie lust ik ook en mijn klazien ook en baantje zwem ik altijd mee ben al zover dat klazien der kippen hier kunnen rondlopen eitje bij het ontbijt zeg jullie voorkeur maar
Citeren15.06.20060 likes
nou meteen koffie voor visser en klazien dus ,als ik bij jeanette ben geweest ren ik meteen naar jullie toe ;)
Citeren15.06.20060 likes
zoooo een koffie voor jeanet en 2 vooor visser en klazien

als je blieft boer ik heb er slagroom bij gedaan

Advertise here!!

Citeren15.06.20060 likes
ben moe zeg ga vroeg slapen vandaag
pffffffffff
Citeren15.06.20060 likes
he dat is te gek van je saffie en als hun er lekker van genieten gaan wij 2 lekker een stukje wandelen ,en daarna ff het water weer in kusssssss
Citeren15.06.20060 likes
en waar blijft mijn coktail nu ??
Citeren15.06.20060 likes
pfffff .....eentje wil er niet slapen !!!
eerst ff een koele duik het water weer in en dan kan ik er miss weer ff tegenaan !!

boer lieverd sorry he ....maar ik zie dat saffie je gezelschap houdt, dus dat kan ook niet meer mislopen he

kussssss
Citeren15.06.20060 likes
zo en nu iedereen aan de kant ik ga nu heel hard rennen om die coctail te maken ( wat ik uit liefde doe) en ren heel vlug naar shirley toe om hem haar perssonlijk te overhandigen , shir laat het je goed smaken dikke kussssssssssssss en welkom bij ons cluppie

Adverteer hier