|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten |
Anonymous Undefined 65739 berichten oke saffie maak jij hem klaar en ik ren dan meteen naar jeanette om het te brengen zodat die niet koud kan worden ;) |
Anonymous Undefined 65739 berichten nou koffie lust ik ook en mijn klazien ook en baantje zwem ik altijd mee ben al zover dat klazien der kippen hier kunnen rondlopen eitje bij het ontbijt zeg jullie voorkeur maar |
Anonymous Undefined 65739 berichten nou meteen koffie voor visser en klazien dus ,als ik bij jeanette ben geweest ren ik meteen naar jullie toe ;) |
Anonymous Undefined 65739 berichten zoooo een koffie voor jeanet en 2 vooor visser en klazien
als je blieft boer ik heb er slagroom bij gedaan |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten ben moe zeg ga vroeg slapen vandaag
pffffffffff |
Anonymous Undefined 65739 berichten he dat is te gek van je saffie en als hun er lekker van genieten gaan wij 2 lekker een stukje wandelen ,en daarna ff het water weer in kusssssss |
Anonymous Undefined 65739 berichten en waar blijft mijn coktail nu ??
|
mama van vijf Undefined 1803 berichten pfffff .....eentje wil er niet slapen !!!
eerst ff een koele duik het water weer in en dan kan ik er miss weer ff tegenaan !!
boer lieverd sorry he ....maar ik zie dat saffie je gezelschap houdt, dus dat kan ook niet meer mislopen he  kussssss |
Anonymous Undefined 65739 berichten zo en nu iedereen aan de kant ik ga nu heel hard rennen om die coctail te maken ( wat ik uit liefde doe) en ren heel vlug naar shirley toe om hem haar perssonlijk te overhandigen , shir laat het je goed smaken dikke kussssssssssssss en welkom bij ons cluppie 
|
|