|
|
|
serena Undefined 1025 berichten pffffff moet nog ff bijkomen van t rennen om roos te waarschuwen.... tja je zal t maar op je geweten hebben zeg.... pfffffff   Nou, ff een duik ter afkoeling en ff van de schrik bekomen
|
kip31 Undefined 680 berichten huh wat voel je dan sambal??? |
Anonymous Undefined 65739 berichten je hand mischien ander is het een vis ahahhahh |
kip31 Undefined 680 berichten zal me hand wel zijn
die gaat af en toe onder water ;) |
Anonymous Undefined 65739 berichten mmmmmmm lekker gaat weer goed  i zo even en zetje en
|
|
kip31 Undefined 680 berichten en dan hup, duw me ff omhoog de rots op, en niet naar me kruis kijken he
zo ik zit |
Anonymous Undefined 65739 berichten he denk er ff aan il lig hier ook nog ff met mama te rollebollen dus ga een stukje verder liggen jullie 2 ,en hier om het hoekje hangt een ballonnen automaat als je het nodig zou hebben die heb ik net nog bijgevuld
|
kip31 Undefined 680 berichten ow das handig boer, maarja, ik lig alweer alleen  ligt hier een bloedmooie vrouw helemaal klaar om sambal te verwennen of om verwend te worden, zwemt hij even terug naar het strand omdat hij spagettie aan het maken is  tis niet te geloven
|
Anonymous Undefined 65739 berichten pfffffffffffffffff wat een rare man toch nou als hij niet oppast kom ik jou ook nog wel erbij halen om bij ons te komen liggen , lekker met ons 3en ,gezellig toch kusssssss ;)
|
kip31 Undefined 680 berichten ja als het zo doorgaat wel ja
kwezel die sambal, hij weet niet wat ie mist
|
|