Forums  ›  Gedichten  ›  Rouw en trieste gedichten

hoeveel kan een mens verdragen

Advertise here!!

Citeren07.03.20080 likes
hoeveel kan ik nog verdragen.het zijn voor mij donkere dagen.alles begint aan mij te knagen.ik wil de knoop door haken.ik laat als het zo doorgaat de moed zaken.ik kan niet meer lachen .maar ik doe het wel.dat is maskerade.ik word steeds kwader kwader op mezelf kwader om de hulpverlenners om mij heen.mij hart lijkt net een klopje steen.ik raak op het word tijd dat alles stopt.ik heb telkens ellende aan mij kop.ooit voelde ik mij elke dag top.maar nu niet meer ik voel elke dag een pijn.ik heb elke dag verdriet.niemand die het ook maar ziet.de ellende word mij teveel.staat iemand daar ooit bij stil.er is geen arm waar ik op uit huilen kan.er is niemand waarbij ik mij hart luchten kan.m,n leven is al zo,n tijd een hel.ik wil er uit.maar het lukt mij niet alleen.de wereld is hard en gemeen.de problemen komen en komen.maar gaan ho maar.is het nou nooit eens klaar?het rug zakje word zwaar ik kan het nog nauwelijk dragen.ik begin in mij problemen te verdwalen.mensen zien mij niet staan ze kijken mij alleen maar afkeurend aan.het doet pijn om overal maar telkens alleen voor te staan.mij vriend kan er niet voor mij zijn.waar moed ik mij verdriet en leed kwijt.ik verlang na een tijd met vreugde en tijd waar ik in het geluk ook zal vinden en ik ook gelukkig kan zijn van binnen.zonder maskerade.ik ben moe om mij anders voor te doen.ik ben op zoek na mezelf en na mij geluk.ik hoop dat het mij lukt.
Citeren07.03.20080 likes
Lieve sissy,

Heel veel sterkte met alles en ik wil een luisterend oor voor je zijn,je mag me ook ten aller tijde mailen,dikke kusss en knufff Bonn en geef niet op

Adverteer hier